Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af ny virksomhed - Og jeg mangler partnere!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Som nævnt i overskriften, håber jeg inden alt for længe at kunne registrere en ny virksomhed. Men for at det skal kunne blive til virkelighed, mangler jeg partnere.

Konceptet:
Jeg har efterhånden flyttet til nye byer en del gange i mit liv og jeg støder altid på det samme problem. Hvordan opbygger jeg et nyt netværk? Det vil jeg gerne afhjælpe med en app, der skal gøre det nemt og enkelt for tilflyttere at møde nye mennesker. Du opretter blot en profil på appen der siger om du er tilflytter eller allerede bosiddende i den pågældende by. På den måde kan man nemt og hurtigt parres op med potentielle nye venner.

Hvordan vil jeg tjene penge?
Tripadvisor er en fremragende app, men jeg føler personligt at de har glemt at inkluderer mennesker i den. Det er jo altså bare sjovere at besøge et sted hvis man ikke er alene. Derfor ønsker jeg på sigt at min app skal kunne guide til de bedste oplevelser i den pågældende by, men med den tilføjelse at man kan søge om at invitere folk med. Så vi på den måde sørger for aktivt at integrere vores kunder.

Hvem er jeg?
Jeg er en 22 årig hamrende engageret gut, som i den grad brænder for projektet. Jeg er ikke noget økonomisk vidunder og jeg har heller ingen forstand på at skabe apps og lignende. Til gengæld er jeg en dygtig fremlægger og jeg er meget innovativ. Jeg er stædig og stopper ikke før tingene virker. Jeg kommer til at arbejde fuldtid på projektet. Jeg er bosiddende i Odense, men er åben for at pendle til både Sjælland og Jylland, hvis det er her den/de rigtige partnere gemmer sig.


Hvad mangler jeg?
Først og fremmest mangler jeg penge. Jeg ønsker at indgå et samarbejde med en dygtig app udvikler, som i første omgang skal udvikle en prototype. Derudover ønsker jeg at indgå samarbejde med en tidligere succesfuld iværksætter som kan rådgive og vejlede mig(Da dette jo er min iværksætterdebut) og som forhåbentlig har lyst til at blive en del af virksomheden.

Begge dele vil blive aflønnet med x antal procenter af virksomheden.

Derefter er planen at gå til nogle investorer i håb om at rejse nogle penge.

Jeg ser meget frem til at høre fra potentielle interesserede!

Tilmeldt 1. Mar 18
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke for at skulle demotivere dig, men nærmere for at give et realitetscheck og udfordre dig lidt på din ide.

jeg kender en der for nyligt har brugt sådan en app til at møde potentielle nye venner.

En hurtig google søgning viser at der allerede eksisterer mange af disse Apps. Så hvordan vil du differentiere dig ? Det er fair nok hvis du ikke vil afsløre for meget, men tænk lidt over det og lav grundig research af konkurrenter samt find ud af hvem dine kunder og dit marked er.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)