Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

investorer til nyt bettingsoftware

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kommende investorer.

Min samarbejdspartner og jeg er ved at udvikle, et helt nyt softwareprogram til betting. Programmet er en ny måde at oddse på, det giver brugeren større chance for at vinde, smat en række andre store fordele som vi ikke vil komme ind på her, men det er meget nyskabende, og med et enormt potentiale.

Vi har lige modtaget et tilbud på at få programmet udviklet, og det blev en del mere end vi havde regnet med, hvilket er grunden til vi søger en investorer. Vi har lavet hele designet, og programmet er klart til at blive udviklet, det eneste vi mangler er lidt kapital, så vi kan trykke på knappen, og så er vi i gang.

Vi ønsker ikke at oplyse så meget mere om projektet, da vi selv anser det som en genialt ide.

Så hvis du er interesseret i at blive investorer i et kommende bettingfirma, som bygger på en hel ny tankegang. Er du meget velkommen til at kontakte os, så vi kan holde et møde og fortælle mere om konceptet.

Beløbet vi ønsker en kommende investorer skal bidrage med ligger mellem ½-1mio

Mvh maxsport

Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:02

Hej

Kunne være int. i et samarbejde. Ring venligst.

Jens Hansen

60 15 72 21

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:09
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:13

Hmm..det er godt nok nogle gamle tråde, du fisker frem...Kenneth!

Mon ikke investerungsløbet er kørt?

/peter

Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:40

Vi tilbyder private lån af enhver art og bede til noget formål uden meget papirarbejde eller auskunft og uden Schufa før og efter betaling. Vi arbejder meget seriøst og give private lån med vore partnere investorer har været over 20 år, så de kan sikre, at de er i BT og de kan være helt hænder på unsverlassen vi os retten til lån for dem at finde uanset hvor godt altid deres situation, og betaler os ikke bearbeitungsgebueren sieGarantiert før eller efter udbetalingen som andre investorer var upålidelige og grosseversprechungen og så ser de en cent! Unserunternehmen hjælper dem til at indse, at de ønsker dig, skal du alt papirarbejdet for dem, og de er nødt til at auchkeine Abschlissen forsikring. - Fra 500.000 til 50.000.000 EUR finansiering - Vorabloesung kredit i alle duringleisure periode. Med interesse, så send os en e-mail.

Tilmeldt 14. Jul 08
Skrevet kl. 19:42

Det forstår jeg ganske simpelt intet af.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 20:58

Ja kenneth, virkelig et seriøst tilbud.

Jeg forstår heller ikke en brik af det ævl.

De bedsste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

Tilmeldt 14. Jul 08
Skrevet kl. 21:08

Hej Anders.

Hvad laver du i din virksomhed?

Jeg er til daglig partner i et Multi Revision I/S, et revisionsfirma med lidt øvrige spændende aktiviteter, skriv evt. på kenneth@multi-revision.dk hvis det kunne have din interesse.

Kenneth

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)