Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er i gang med at udvikle platformen https://smarthelp.dk til booking af privat hjemmehjælp. Hvad synes I om den so far, og hvad tænker I, er vigtigt at have fokus på med dette publikum?

Fra Odense
Tilmeldt 25. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommyanders? :-)

Efter 2 minutters kig:

Din kontaktside url er på engelsk.

Der er 2 kontakt formularer også på din kontaktside.

Under /smarthelpers er teksten på dit sorteringsfelt hvis så man kan ikke se hvad der står.

Ingen af dine sociale links i menubaren virker.

Din copyright tekst er også på engelsk.

Alt tekst på /om-smarthelp er i midten. Det giver en lidt sjov læseoplevelse.

Jeg synes dit website er meget mørkt og det tror jeg personligt at ældre damer/mænd som mangler pleje vil være lidt skeptiske overfor.

Held og lykke. :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja den skal nok være lys og nem at aflæse til din målgruppe. Skriften er for lille synes jeg også

Hvem er din målgruppe ? er det børn til de ældre eller er det de ældre selv du regner med som skal bruge din side ?

Jeg ville nok vælge et andet billede til forsiden, af en Glad / Glade ældre. Det du har nu virker lidt depri :)

+ kan næste ikke læse hvad der står i slideren/billedet.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man Booker kan man vælge mellem navne men kan ikke se deres profiler. DVs at man skal først have kigget alle profile rigennem for at se hvem man ønsker at booke.

+ du kanlder dem Smarthelper , synes ikke at det henvender sig til ældre. Det skal vel helst være noget Dansk

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommyanders

Hvis det er ældre menesker der skal ind på siden, bør du sørge for alt tekst er min. 16px. 

Må også sige at siden virker lidt dyster, så der er nok ikke mange der går videre end forsiden.

Vil også anbefale at i gør mere ud af profilerne med personlige tekster, da det vil fange bedre at vide hvem man booker.

Jeg kan lide ideen bag det, men hjemmesiden mangler en del arbejde på det æstetiske, før jeg ville markedsføre den.

Glæder mig til at se slut resultatet. Held og lykke Smile

Webmaster for Pladesmeden.com, Kantlister.dk & Bibus-sindby.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er dine SmartHelpers  rigtige eller fake ? Synes at deres profil billeder ligner fake fotos fundet på nettet ?

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 16
Indlæg ialt: 21
Fra  Another Clothing Company IVS Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Rigtigt godt koncept, dog tror jeg ikke hjemmesiden designmæssigt henvender sig særligt meget til ældre, med skriftstørrelse og designet på siden.

Med venlig hilsen

Kristian Juelsgaard

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator]

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)