Hej :-)
Jeg har et spørgsmål om kørsel i enkeltmandsvirksomhed.
Jeg flyttede 1/2-2018 130 km væk for at komme tættere på mit andet job og jeg havde ikke muligheden for at tage firmaet med mig.
Jeg har derfor kørt 130 km hver vej 2 gange om ugen for at pakke og producere ordrer i min enkeltmandsvirksomhed.
Kan jeg på nogen måde trække noget fra? Jeg har registret alt mit kørsel
Hvis du har din enkeltmands liggende 130 km væk - så er det jo befordringsfradrag hjem til arbejde - helt som det er til dit andet arbejde - men hvis du faktisk har din enkeltmands hjemme og blot et lagersted du skal til - så er det statens takst som fradrag - så i alle fald - mindst befordringsfradrag
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
man kan ikke have en hvidplade bil i enkeltmands uden VSO mm - så man ejer den privat og får så fradrag for kørsel efter nøje ført kørebog. Beløbet trækker din bogholder fra dit resultat til skat til sin tid
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER