Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab enkeltmandsfirma

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 45
Fra  Hvepsekongen Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg starter op her i fåret og vil høre om der ikke findes regnskabsprogram som app.

Jeg ejer ikke en computer og kommer nok heller ikke til det, alternativ er jo jeg skal have bogholder/revisor der tager mod alle mine bilag og ordner alt og jeg passer mine kunder.

Men findes der apps ville det være guld

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kigge på economics, ved at de har nogle apps som kan gøre arbejdet nemmere. Kan dog ikke huske priserne.

 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

VKM:

Prøv at kigge på economics, ved at de har nogle apps som kan gøre arbejdet nemmere. Kan dog ikke huske priserne.

Jeg har svært ved at tro, at en App kan klare alt indenfor regnskab.

Fra Hobro
Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 45
Fra  Hvepsekongen Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker jeg laver mine faktura til kunderne og gemmer kvitteringerne fra købte vare og så giver det til en bogholder.

Gider virkelig ikke rode med regnskab så hellere tage en ekstra kunde pr dag og lade det betale bogholderen 👌🏻

Tilmeldt 24. Aug 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hvepsekonge (sejt navn!)

Jeg tager gerne i mod dine bilag og fikser alt så du ikke kommer i fedtefadet hos myndighederne. Jeg kan også mere end at bogføre - skulle du få brug for gode råd om optimering af pengestrømme og forretning. 

Skriv til mig på:

kontakt@finans-partner.dk

God weekend

/ Linda :)

Finans-partner.dk 

Fra Nykøbing Mors
Tilmeldt 30. Nov 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Hvepsekongen.

Umiddelbart vil jeg vove den påstand at e-conomics ville være det mest optimale bud på et "Regnskabsprogram som app"

Såfremt deres apps ikke er fuldt ud hvad du søger, så er deres hjemmeside rimeligt godt mobiloptimeret.

Der er selvfølgelig også altid den mulighed at du kan få revisor til at gøre det for dig, som du også selv nævner, jeg arbejder selv som Revisor til dagligt, og baseret på min erfaring med bogholdere ville jeg nok skule mest til at du får fat på en revisor.

Mange af de virksomheder som anvender en bogholder, får alligevel arbejdet kontrolleret / revideret hos en revisor.

Ydermere er der selvfølgelig også hjælp at hente med alle andre ting, eksempelvis fradrag, info-møder (i nogle tilfælde struktureret efter specifikke kunders behov) m.m.

Hvis du har yderligere spørgsmål kan du bare henvende dig, så vil jeg forsøge at besvare det :)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Se om Dinero, Billys Billing eller e-conomic kan klare dine behov i app-form.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)