Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter leverandører og producenter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en ide om etablere en fysisk butik henvendt til en helt specific målgruppe som vægter bæredygtighed højt. Men for at kunne finde de rette leverandører I denne forbindelse har jeg brug for lidt input.

Med andre ord hvordan får jeg overblikket over leverandører på dette område.

For at få en ide om hvilke produkter butikken skulle have I sortiment kan jeg henvise til denne tyske netbutik som langt hen af vejen har et sortiment som jeg også ønsker at etablere. Se link herunder

https://www.tchibo.dk/service-info-s400051165.html

Håber at få nogle gode bud

Amino hilsner Martin
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12926
Skrevet kl. 23:22

DU bliver jo nok nødt til at definere hvad du forstår ved bæredygtigt da det er jo ret uspecifikt hvad denne floskel betyder.

Hvordan forventer du at vi skal kunne hjælpe dig med leverandøre, uden at du fortælle noget hvad det er du søger?

Tilmeldt 24. Nov 18
Skrevet kl. 10:22

God pointe mit bud må være: Bæredygtighed er en økonomisk, social, etisk og økologisk synsvinkel. Ifølge den er det hensigten at strukturere civilisation og menneskelig aktivitet på en måde, så man på den ene side kan efterkomme samfundets og borgernes behov og udfoldelsestrang i nutiden, mens man på den anden side bevarer biodiversitet og de naturlige økosystemer. Planlægning og handling skal have som mål at fastholde disse idealer ind i al fremtid. Bæredygtighed berører derfor alle niveauer fra det lokale kvarter til kloden i sin helhed.
Produkt grupperne vil være tekstil typisk i økologisk bomuld og uld, men også køkkenudstyr typisk uden brug af kemi og plast, eksempelvis træ skeer, jerngryder osv

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 11:24

Hold nu op en om gang bullshit du kommer med - kan du ikke selv høre hvor langt ude det lyder?  Siden hvornår har økologisk bomuld været godt, der bruges immervæk stadig meget vand og  kemi til fremstillingen. Eller hvad med jernmalm udvinding i Kiruna, her har man måtte flytte hele byen 3km. Iøvrigt bruges der rigtigt meget kul i højovnene til at reducere jernmalmen til jern. 

Så simpelt er det ikke men det lyder godt når den kreative klasse / politikerne slynger om sig med ord som bæredygtig. 

Tilmeldt 24. Nov 18
Skrevet kl. 20:55

Nu var det ikke en diskution om bæredygtighed jeg ønskede. Jeg ønskede istedet oplyst om hvor jeg finder producenter af økologiske produkter, og produkter uden plast og kemi, eksempelvis messer eller branche foreninger eller ligende.

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 22:10

Fair nok, men det godt forstå du ikke ønsker, for som sagt givet bæredygtigtsheds begrebet ingen reel mening.

Du har ikke tidligere skrevet at det ny er øko produkter du søger - hvordan forventer du at vi skal kunne hjælpe dig så uspecifik som du er mht. Hvad det er for produkter du søger.

Tilmeldt 24. Nov 18
Skrevet kl. 23:16

Varer som kunne være en del af sortimentet:

Citronpresser i glas.
Glaskande.
Køkkentræ redskaber i FSC certificeret træ.
Metal tekande med metal filter.
Hamp tøj.
Sugerør af stål.
Kokos olie tandpasta.
Karklude uden mikro plast.
Og deslige

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)