Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dele eller give Affiliate indtjening med andre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen af jer der har et Affiliate website hvor i deler eller giver en del af indtjening til andre, hvis de sender besøgende til jeres website?

Jeg har kigget på Momondos Affiliate program og kan se at de giver op til 65% af deres indtægter hvis man sender brugere til deres partneres websites.

Tænker på at lave et niche Affiliate website med tema rejser og gøre det på samme måde som Momondo.

Hvad synes i om det?

Hvad skal jeg kigge efter om det er tilladt i forhold til de Affiliate programmer jeg vil bruge?

Skal jeg lave eget Affiliate program?

På forhånd tak

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er af den klare overbevisning, at det står dig frit for at hente trafik til dit affiliatesite, fra hvilket som helst eksternt website.

Du må dog ikke skabe trafik til dit website ved at placere annoncørens banners/varemærke eller lign. på eksternt website (som ikke er godkendte af annoncør/aff.netværk).

Du må heller ikke lade besøgsklik, gå direkte fra eksternt website via dit site til annoncørens website.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

sirene:

Jeg er af den klare overbevisning, at det står dig frit for at hente trafik til dit affiliatesite, fra hvilket som helst eksternt website.

Du må dog ikke skabe trafik til dit website ved at placere annoncørens banners/varemærke eller lign. på eksternt website (som ikke er godkendte af annoncør/aff.netværk).

Du må heller ikke lade besøgsklik, gå direkte fra eksternt website via dit site til annoncørens website.

Hej Sirene

Tak for dit svar 

Men den sidste sætning forstår jeg ikke helt. Dvs at besøgende fra eksterne websites må ikke klikke videre fra mit website til feks rejsebureauer for at booke en rejse?

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem det - jeg skal ikke give dig dårlig inspiration til noget som du alligevel ikke må.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

sirene:

Glem det - jeg skal ikke give dig dårlig inspiration til noget som du alligevel ikke må.

Fair nok - er ny i Affiliate verden så vil bare lære og ikke lave noget nyt jeg ikke må

Tak for dine svar

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)