Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

'Hjemmelavet' webshop af nybegynder

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 18
Indlæg ialt: 13
Fra  www.lillejumbo.dk Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg åbnede i marts LilleJumbo.dk hvorfra jeg sælger børneinteriør.

Det er første gang jeg har lavet en webshop, og jeg har ændret lidt løbende siden.

Jeg vil blive MEGET glad for ris/ros og gode råd! :) 

De bedste hilsner

Louise

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot webshop, passer godt til segmentet :-)

En lille ting er dog dit "log ind"! Fravælger altid selv shops med "log ind" - din konvertering bliver ihvertfald ikke bedre med et "log ind"!

God vind fremover :-)

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 9. Aug 18
Indlæg ialt: 26
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Synes det er meget flot, godt enkelt og stilrent :) 

Men ja "log ind" kan godt være afskrækkende. 

Hvilket tema har du benyttes dig af til hjemmesiden? :) 

Mvh.

Frederik 

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Jeg synes din shop er overordnet rigtig fin, men der er plads til forbedringer.

Først og fremmest synes jeg du skal overveje at bruge højre side af din header mere effektivt:

lillejumbo

Her kunne du for eksempel overveje at indsætte dine USP'er (unique selling points), såsom "1-3 dages levering" og den slags. I dag har du dem stående i øverste sorte bar hvor jeg synes de forsvinder lidt.

Du kunne også overveje at have et stort søgefelt så dine besøgende nemt kan finde dine produkter eller noget lignende.

En ting jeg synes du gør virkelig godt idag er at du på mange af dine produkter også har lavet en video til. Det er virkelig godt gået og desværre noget man ser alt for sjældent på de mindre shops. Overvej i øvrigt at brande din Youtube-kanal så den får et større tilhørsforhold til din shop. I dag er kanalen i dit navn, det bør være "Lille Jumbo" i stedet for.

Er farven på din øverste topbar (sort baggrund/gul farve) i anledning af Black Friday eller permanent? På en mobiltelefon synes den farvekombination bliver lidt for dominerende og passer dårligt til sidens øvrige farvetema, men hvis det er i dagens anledning er det jo forståeligt nok :)

På din forside ville jeg arbejde lidt mere med at skille dine sektioner ad, altså "FAVORITTER", "NYHEDER", "Månedens favoritter til drengeværelset" osv.

Især når jeg scroller ned over din side på en mobiltelefon synes jeg hver sektion "fylder" lige meget og derfor drukner de lidt i hinanden. Du kunne for eksempel eksperimentere med at give nogle af sektionerne en anden baggrundsfarve eller lignende for at skille dem mere ad, for eksempel:

lillejumbo

Dernæst synes jeg også godt du kunne overveje at flytte noget af din "Velkommen til LilleJumbo.dk" højere op på forsiden. Jeg synes dit budskab er vigtigt og positivt og jeg kunne godt være nervøs for om nok af dine kunder læser det da det står et stykke nede på siden.

Jeg tror det var hvad jeg havde af feedback lige her og nu, må hellere selv komme videre med Black Friday har på arbejdet :-)

Jeg vil gerne give dig lidt mere feedback på et senere tidspunkt, bare skrive en PB hvis det har interesse.

Held og lykke med shoppen samt Black Friday!

Mvh. Lars

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Lars

Tilmeldt 9. Aug 18
Indlæg ialt: 26
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Lars :) 

Tilmeldt 8. Mar 18
Indlæg ialt: 13
Fra  www.lillejumbo.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

Mange tak for svar! 

Okay, det må jeg lige kigge på :) 

Som jeg kan se du allerede har fået svar på, så er det minimal :) 

Rigtig god dag, og endnu en gang tak !

Dbh Louise

Tilmeldt 8. Mar 18
Indlæg ialt: 13
Fra  www.lillejumbo.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Uhh super!

Mange tak for alle de gode kommentarer - det vil jeg få ordnet hurtigst muligt :) 

Ja, den sorte er i forbindelse med Black Friday - normalt passer det meget godt sammen i farven. 

Endnu en gang, tusind tak - og god Black Friday arbejdslyst :) 

Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Lars.  I hvert fald, tillykke med din webshop og black friday tilbud!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)