Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen .

Jeg vil gerne starte en webshop , og vil gerne sælge kvindetøj. Men jeg kunne godt tænke mig at få nogle gode råd til at starte op med .

Spørgsmål som f.eks kunne være

Hvor finder jeg leverendører ?

Hvad skal man specielt overveje når man vil sælge tøj på nettet

Etc etc ...

Er der nogen der ved om nogen har skrevet noget om dette med gode råd , eller nogen herinde som har noget erfaring de vil dele ud af ?

//sommer

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har selv en webshop der sælger tøj. Du bør overveje om du vil have køb /salg uden for Danmark og evt. uden for EU.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var dog et ufatteligt negativt link du smed der 😅 Jeg har haft webshop før - har bare ikke solgt tøj. Men tak for svaret 😊

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar .

Går din shop godt ? Hvor længe har du haft den ?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

sommer1976:

Det var dog et ufatteligt negativt link du smed der 😅 Jeg har haft webshop før - har bare ikke solgt tøj. Men tak for svaret 😊

Ok, det fremgik ikke af dit indlæg :) Jeg synes bestemt ikke linket er negativt, men blot et realistisk billede af hvor svært det er at drive webshop. Prøv evt. at trække regnskaber på cvr.dk på diverse webshops. Der er langt imellem dem som tjener penge.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det fremgår heller ikke at mit indlæg , at jeg forventer bliver millionær af at sælge tøj
😀 Jeg syntes det er sjovt. Og jo vist - hvis man kan få succes , er det jo fedt . Men jeg tror ikke selv på , at jeg bliver uafhængig af sådan et projektet . Men det er heller ikke drivkraften hos mig ..

Men ja , der er mange gode informationer i linket - men der mangler noget positivitet . For selvfølgelig kan man da tjene penge på en webshop 😊

Jeg har haft en webshop før som sagt . Det var noget nyt ,og noget jeg skulle promovere (ikke tøj) Og jeg lærte utroligt meget i det forløb. Denne gang vil jeg tage mine erfaringer med derfra naturligvis . (Selvom det er noget andet denne gang ) Jeg blev desværre bare snydt af leverandøren - og i dag bliver “mit” produkt solgt i mange tusinde forretninger , og har tv spots reklamer på TV2 (og det er egentligt mit forarbejde der har skabt det .. )

Og selvom jeg har prøvet det , så ved jeg godt , at tøj , med forskellige brands , på en webshop er noget helt , helt andet . Men jeg tænker derimod , at en webshop kan få mig til at blive inspireret til at finde på noget nytænkende. Tror mere det er dér jeg får lysten fra . At det kan skabe noget motivitation og inspiration . (Hvis det gir mening :-)

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan jo godt gå lang tid med at få salget igang hvis konkurrencen er stor, medmindre du har godt styr på markedsføringen.

Den første webshop jeg lavede var for ca. 3 år siden. Den er der efterhånden et fint flow på, men der sælges andet end tøj.

Min shop med tøj lavede jeg i marts måned, og der er kun noget salg i ny og næ. Jeg bruger så heller ikke så meget tid på den, og har stort set ikke kigget på SEO og markedsføring, da jeg har haft vigtigere projekter.

Så du er naturligvis nødt til at arbejde for det, og have styr på din SEO og muligheder for markedsføring. Som hjælp kan du bruge det plugin som hedder Yoast (for SEO) som en guideline hvis du bruger WordPress

Hvis budgettet er lavt kan man også starte eller supplere med noget dropshipping. Men der skal du overveje fordele og ulemper samt finde nogle passende dropshippere. 

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Pointen i linket er vel at du er nødt til at skille dig ud, for at øge chancen for succes? Så kan man kalde det niche eller andet, men såfremt man sælger det samme som "de store" kan det blive meget svært at konkurrere med stordriftsfordele i forhold til udvalg/priser/markedsføring/kundeservice etc etc...

Så kan du finde et specielt produkt/ramme en særlig smag/tilbyde en særlig service eller andet som kunden efterspørger, er der jo langt bedre muligheder for at butikken bliver en succes....

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)