Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge på forum

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg ejer og driver træningsforummet www.musclezone.dk.

Vi har eksisteret siden 2010 og har knap 10.000 medlemmer med cirka 5000 besøgende i snit dagligt.

Jeg leder efter en, som mod en art medejerstatus, kan hjælpe med at gøre forummet profitabelt.

Any ideas?

Mange hilsner,

Tobias Lund Rasmussen

Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Når jeg besøger din side er den nede. Ved ikke om det bare er mig eller....
Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du vurderet at bruge de besøgende til at udvinde kryptovaluta. Se jsecoin.com dette er en java baseret kryptovaluta som du kan indsættes på din hjemmeside, og besøgende vil så udvinde kryptovaluta til dig i den tid de er på besøg.
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skidt når din side ikke reagere på / men kun på /forum/. 

Blot lige info

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også rigtig gerne give dig noget feedback på forummet, om mulighed for at skabe en indtægt, men jeg kan desværre heller ikke tilgå dit forum.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

John Bakken:

Jeg vil også rigtig gerne give dig noget feedback på forummet, om mulighed for at skabe en indtægt, men jeg kan desværre heller ikke tilgå dit forum.


Det rigtige link er: http://www.musclezone.dk/forum/

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har da nogle ideer. 

Eks. salg af e-bøger, protein pulver osv. 

eller alternativt Affiliate marketing/reklamer 

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ville undlade at fokusere på at gøre forummet profitabelt. Det er bare virkelig svært, og langt de fleste som kører fora tjener pengene andre steder på siden.

Jeg ville fokusere på at få forsiden til at være en effektiv affiliate tragt med enten en masse gode varekategorier med uatoopdaterede produktfeeds, eller længer einformationsartikler om træning eller udstyr. Der er god synergi i at have så mange forumdeltagere, som så også kommer forbi artiklerne, nyhederne og forsiden.

Hvis du har lyst til at tag en snak om det, så smid mig en mail på nodconsult@gmail.com.
Det behøver ikek være med henblik på samarbejde, men jeg vil gerne bruge en halv time på at give gode råd, hvis ovenstående kunne være noget du har interesse i.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg:

Det rigtige link er: http://www.musclezone.dk/forum/

Den havde jeg lige misset Kim, men tak skal du have! :)

Men som lovet skal du da have et par ord med på vejen Tobias:

Jeg ville kigge på Affiliate Marketing eller Adsense.

På den måde kan du nemt og uden særlig stort behov for vedligeholdelse (efter det først er sat op), tjene penge på dit forum.

Pas dog på med ikke at blæse for mange bannere op. Det lyder til at du har et forholdsvist populært forum, og sådan skulle det jo helst gerne fortsætte.

Jeg ville nok vælge affiliate hvis jeg var dig, mest af alt for bedre at kunne styre hvem der bliver henvist til i annoncerne, da det virker til at være et meget kvalitetsbevidst "publikum" du har. Du ved sikkert bedre end jeg, hvilke webshops der er både troværdige og fornuftige i prisen. Se om du ikke kan finde nogle af dem hos Partner Ads, som får mine varmeste anbefalinger. Se deres sport og fitness annoncører her: https://www.partner-ads.com/dk/kategori-sport-og-fitness.php

Jeg håber at det kunne hjælpe en smule :)

Med venlig hilsen
John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

+ 1 til Kim Fredtoft.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)