Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nærmest gratis markedsføring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge og piger her på amino.

Først vil jeg da lige præsentere mig kort.

Jeg er en ung pige, med eget marketing firma, haft det siden 2002.

Jeg søger iværksættere fra hele landet til et forsøg. Store som små. Gamle som nystartede. Webshop ikke nødvendig!

projektet drejer sig om at markedsføre dig lokalt via nettet, til meget billige penge. Og her taler vi om 200 kr. pr. mdr.

Konceptet er nyt og genialt.

Hvis nogen er interesserede så send en mail med kontaktoplysninger til maria@nordicadvertising.com

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 16:20

Hej NordicAdvertising,

Jeg tror at du blive nødt til at komme med en del flere oplysninger om hvad projektet går ud på.

Har du en hjemmeside hvor man kan læse lidt mere om dit firma og din baggrund?

Mvh

Lars Nielsen

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:23

Hvis det ikke var fordi vi var ved at drukne i arbejde så kunne det da sagtens være interessant.

Altså sagt på en anden måde, hvis tidshorisonten ikke er alt for kort for forsøget så vil vi da gerne have nogle flere informationer om projektet.

Mvh Peder 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 19:01

Har sendt en mail.

Men kan du ikke skrive flere informationer herinde? Tror det vil spare dig for en masse tid, da de fleste skriver til dig for mere info :D

Mvh

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 20:24

Jeg har også skrevet en mail for en del timer siden ser frem til svar :D

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 20:27

Fik min mail retur pga fejl med din mail??

Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:36

Efter flere efterspørgsler fra folk vil jeg kort fortælle om hvad projektet går ud på.

Det er på siden www.lokaltilbud.dk - kun lige startet op, men alligevel allerede med ca. 60.000 brugere.

Målsætningen med det er at blive et godt alternativ til reklamer i aviser mv, netop fordi det kan gøres lokalt, og til billige penge.

Mulighederne ligger i mailudsendinger til de brugere der er tilmeldt i dit lokalområde, og faste placeringer på selve sitet, hvor man så har mulighed for at logge sig ind via sit postnummer, og se hvilke tilbud der må ligge i ens lokalområde.

Man kan også ligge i flere postnumre - alt er muligt. Håber det var et ok svar, ellers må i endelig skrive igen!

Jeg har en hjemmeside - men den er under opbygning - udvikling kan ses på www.nordicadvertising.com - der skal også nok komme meget mere om mig og min baggrund senere.

Forstår ikke fejlen på min mail? Prøv igen, for jeg har fået en del - ved ikke hvad der er gået galt.

De bedste

/maria

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)