Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Indien

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 18
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skal have importeret en masse bomuldsting fra Indien og det kommer til at veje ca 190-200 kg i alt.

Jeg har fået forslag fra sælger på ca. 1400 kr med søfragt CIF, men kan læse mig til, at det måske er en dårlig ide? Hvad er bedst at gøre og hvad med priser?

Hvordan når pakken kommer til DK, og hvad med told, importgebyr mm?

God dag!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste er at få en dansk speditør til at hjemtage godset for dig. Få en pris fra din leverandørFOB havn. Den danske speditør vil forestå transport og indfortoldningen når godset ankommer til DK.

Prøv  at få en "all in" pris hos f.eks Prime Cargo de er meget professionelle. 

husk at du skal være importør registreret Ved import.

Tilmeldt 18. Jun 18
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der ved hvad prisen ca vil være på den metode du nævner?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisen på hvad? hvis du mener fragt afhænger det af flere faktorer, bl.a vægt og volumen af dit gods samt afskibningshavn og endelig distilation i DK.

Tilmeldt 18. Jun 18
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak. Tror der er ca 4 pakker af ca 45 kg hver og med målene 100 x 50 x 50 cm. Afskibning er Mumbai i Inden og til nordjylland

Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke lige huske hvad siden hedder, men der findes en "få 3 tilbud", hvor du blot indtaster volume, afsender+modtager osv, og så får du tilbud fra forskellige speditører. Det virker ret godt. Prøv at google det.

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Fra Slangerup
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  E-logger - Trådløs datalogning online Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tog bare fat i DSV dengang jeg skulle have en container fra kina til Danmark. Det var temmelig nemt, og prisen jeg fik var den samme som ved andre mindre speditører.

Husk at spørge efter forsikring, det koster nærmest ingenting.

E-logger.dk - Trådløst

Følere - transmittere - datalogger

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)