Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trendsales - erhvervsbruger/privatbruger

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igen genoptaget mit salg via Trendsales - eller forsøger på det :-)

Jeg har en brugerkonto derinde som Erhverv. Her giver man 6% i gebyr og man kan ikke sende alm. TS anmodninger, men folk skal trykke på KØB NU - dvs. porto skal være angivet korrekt fra start ellers skal man til og ændre osv.

Her på står jo firmanavn og cvrnummer - hvilket kommer på kvitteringen.

Nu har jeg talt med et par stykker som bruger deres alm. privat brugerkonto på TS til at sælge deres varer fra shoppen af. Herved står der jo ikke firmanavn og cvrnummer på kvitteringen der kommer ved TS handlen.

Kan det ikke give problemer i forbindelse med regnskabet? Altså skal der ikke stå disse oplysninger? Eller er det ligegyldigt når det er til privatforbrugere?

Håber I kan hjælpe, det vil helt klart være en fordel at kunne være privatbruger istedet for, da der er flere muligheder og mindre gebyr.

/Githa

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Githa

Jeg handler også lidt på TS, synes dog der er for meget skriven frem og tilbage, og en million spørgsmål, der som regel ikke ender med et salg ;o)

et rigtigt surt opstød hi hi

Nå men tilbage på sporet, jeg bruger en privatkonto derinde og når jeg sender vare til kunderne, sender jeg en dags dato kvittering med, jeg går ud fra at det er ok, for når jeg sælger til kollegaer og venner, beder jeg dem ikke købe via min netshop, men handler kontant eller med bankoverførsel og de får så også en dags dato kvittering - tror ikke at der er noget problem i det. Men ellers spørg hos Skat, de er altid flinke til at svare, når man lige giver dem et ring.

Hilsen Kisser

www.stockingsnmore.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)