Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til feedback af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Nov 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære iværksættere,

Jeg har startet min egen virksomhed mentalrobust, hvor jeg både tilbyder samtaler i form af coaching, terapi eller familiesamtaler, og længere læringsforløb enten indenfor stress, high performer eller forebyggelse.
Jeg er uddannet læge, Master i Positiv Psykologi, coach, kognitiv adfærdsterapeut, løsningsfokuseret korttidsterapeut og har grunduddannelse i mindfulness samt den motiverende samtale.

Jeg er rigtig interesseret i at høre jeres ærlige mening om, og feedback af, min hjemmeside mentalrobust.dk.

Jeg finder det svært at få skub i, og ordentligt gang i, min virksomhed, så alle tips og tricks er hjertelig velkomne.

De bedste hilsner,

Annette Eberhardt

https://www.mentalrobust.dk/
Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes helt klart du skal fremhæve din uddannelse. Ellers kan du i denne branche meget hurtigt fremstå som endnu en kvaksalver hvilket du tydeligvis ikke er.
Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette,

Hvis formålet har været at komme på markedet billigst muligt, er du som sådan sluppet meget godt fra det.

Er formålet derimod at tiltrække en konstant strøm af nye klienter, indeholder din hjemmeside en lang række fejl, der afskærer dig fra at få del i festen.

Tilmeldt 13. Nov 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, 

Tak for dit svar!

Hvilke fejl tænker du præcist på? Jeg vil meget gerne tiltrække en konstant strøm af klienter, så er meget interesseret i dine råd. 

Tilmeldt 13. Nov 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob,

Mange tak for din feedback! Hvor og hvordan tænker du det skulle fremhæves? Ville det være passende at have stående på forsiden?
Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

mentalrobust:

Hej Jakob, 

Tak for dit svar!

Hvilke fejl tænker du præcist på? Jeg vil meget gerne tiltrække en konstant strøm af klienter, så er meget interesseret i dine råd. 

Der vil tage lang tid at remse dem op her, men jeg kan eventuelt finde ti minutter på telefonen i aften, hvor vi kan løbe det værste igennem.
Tilmeldt 13. Nov 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Hvornår i aften kan jeg ringe og til hvilket nummer?

Hilsen Annette

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette,

der er selvfølgelig plads til nogle forbedringer som andre har været inde på. Siden er dog ret simpel og nem at navigere rundt på, hvilket jeg tror er en fordel for især ældre kunder som ikke har det så nemt med internettet :) 

Tilmeldt 13. Nov 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam

Min målgruppe er primært unge (18-30år) tænker du, at jeg kan sætte ind med noget mere konkret i forhold til den målgruppe?

Jeg har lige inviteret til en gratis introaften både via min Instagramside mentalrobust samt FB side mentalrobust.

Kunne det være smart at lægge invitationen op på hjemmesiden også?

Hilsen Annette

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså i forhold til målgruppen tror jeg i hvert fald, at det er godt at der ikke er for meget tekst. De fleste mennesker har som regel ikke tid/lyst til at læse så meget - især de yngre (i hvert fald for det meste)

Det kunne måske være en idé med en lille blog hvor du går lidt mere i dybden med nogle enkelte emner, til dem der kan vil have lidt mere information. Men det er blot en idé.

Har du sat siden op med Google Analytics? For så vil du kunne se hvilken er din mest hyppige landings side og hvilke sider der generelt bliver besøgt mest. Så kunne det være en idé at lægge invitationen op på netop den side, så du er sikker på at flere ser den. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)