Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til feedback af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Nov 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære iværksættere,

Jeg har startet min egen virksomhed mentalrobust, hvor jeg både tilbyder samtaler i form af coaching, terapi eller familiesamtaler, og længere læringsforløb enten indenfor stress, high performer eller forebyggelse.
Jeg er uddannet læge, Master i Positiv Psykologi, coach, kognitiv adfærdsterapeut, løsningsfokuseret korttidsterapeut og har grunduddannelse i mindfulness samt den motiverende samtale.

Jeg er rigtig interesseret i at høre jeres ærlige mening om, og feedback af, min hjemmeside mentalrobust.dk.

Jeg finder det svært at få skub i, og ordentligt gang i, min virksomhed, så alle tips og tricks er hjertelig velkomne.

De bedste hilsner,

Annette Eberhardt

https://www.mentalrobust.dk/
Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes helt klart du skal fremhæve din uddannelse. Ellers kan du i denne branche meget hurtigt fremstå som endnu en kvaksalver hvilket du tydeligvis ikke er.
Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette,

Hvis formålet har været at komme på markedet billigst muligt, er du som sådan sluppet meget godt fra det.

Er formålet derimod at tiltrække en konstant strøm af nye klienter, indeholder din hjemmeside en lang række fejl, der afskærer dig fra at få del i festen.

Tilmeldt 13. Nov 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, 

Tak for dit svar!

Hvilke fejl tænker du præcist på? Jeg vil meget gerne tiltrække en konstant strøm af klienter, så er meget interesseret i dine råd. 

Tilmeldt 13. Nov 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob,