Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klage over kinesisk producent

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

OliverMorgan:
Jeg tror det er en typisk sag hvor kineserne lover og så kvaliteten ikke er god nok.

Problemet er at kinesere generelt har en anden opfattelse af hvad kvalitet end vi har i vestern. Derfor kan det hurtigt komme til uoverensstemmelser hvis man ikke er meget præcis i sine krav til produktets kvalitet.   

Må man spøge hvad det er du skal have fremstillet?   

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

OliverMorgan:

Ravn


Du skal for eftertiden lade være med at besvare mine indlæg. Du bidrager ikke med noget godt og hvis du skal der altid lige føjes en bedreviden og arrogant holdning med. Hvis du kan forstå det jeg skriver til dig her, så må jeg jo kontakte admin. Håber du forstå en simpel hentydning.



Spild af tid - Admin tager sig ikke af den type overhovedet - Ravn gør opmærksom på noget i øvrigt helt korrekt-  på sin måde som vi andre gør på vores måde, og bidrager klart positivt herinde. Der er altid nogen der stryger med hårene og mener alt skal blive godt, og andre der mere håndfast mener ting. Det er godt for forum

Bare kom videre - Du lyder også selv til at have en helt korrekt indstilling til tabet - 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)