Hvad hedder sådan en man kan få ti at hjælpe med side-optimering? - Og hvad koster det? |
Er det den tekniske del der er tale om, eller noget SEO?
Hvad hedder sådan en man kan få ti at hjælpe med side-optimering? - Og hvad koster det? |
Er det den tekniske del der er tale om, eller noget SEO? |
Hvis du kan komme med en lidt længere beskrivelse af hvad der skal laves, så vil jeg gerne komme med et tilbud til dig. Du er velkommen til at skrive til mig på info@vkmmedia.dk |
Hejsa. Rigtig godt spørgsmål. Teknisk hastigheds optimering. |
DET forventer jeg jo lige som at teknikeren ved! - Ellers gjorde jeg det jo bare selv. |
En optimering jeg ville vælge at lave, ville være at slå media URLs fra (media1,media2,media3.miraca.dk) - serveren du ligger på understøtter HTTP2, QUIC og TLSv1.3 - så at lave domain sharding giver ikke rigtigt nogen mening hastighedsmæssigt - det sænker endda sidens hastighed, fordi 3 yderligere DNS opslag skal laves. Samtidig, baseret på dit tema, kan det være du kan bruge LiteSpeed Cache modulet for Prestashop ( https://www.litespeedtech.com/products/cache-plugins/prestashop-acceleration/download ) - Det er gennemtestet med Warehouse samt Prestashop's "default" tema, men kan også virke med mange andre - kræver bare at funktionaliteter (hovedsagligt kurv) testes - det vil lave en full page cache af din side. |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Tak for det Lucas. Altid god service. Media har jeg slået fra, det andet skal jeg lige finde noget læsestof om. :-) |
Jeg fik lige installeret modulet, og aktiveret det. - Og også kurven ser ud til at virke. Men om det hjælper hastighedsmæssigt vil tiden jo vise. :-) Tak Lucas. |