Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sikre jeg mit navn?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle.

Jeg ejer en mellemstor virksomhed, og grundet udvidelse til flere filialer i København ændrede jeg mit områdespecifikke navn fornylig.

Folk kender stadig min virksomhed under det gamle navn hvilket er fint - og jeg ejer domæne-navnet for det nu gamle navn.

Jeg er stadig registreret som enmandsvirksomhed.

En potentiel ny kunde jeg havde på besøg i virksomheden, fortalte mig i går at hun havde svært ved at finde adressen, da hun efter at have søgt på mit gamle navn via en stor annonce på google havde fået oplyst forkert adresse og tlf nr. Da jeg undersøgte sagen ser jeg at en af mine nuværende kunder har taget dette navn i anvendelse. Jeg er noget chokeret og har kontaktet hende og bedt hende fjerne min virksomheds navn fra hendes annonces overskrift.

Hvordan sikrer jeg mig mit gamle navn. Skal jeg oprette et ApS og oprette aliaser til mit nye navn?

Eller hvordan?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal varemærkeregistrerer navnet, og derefter kan du blokkere det i Google Adwords :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)