Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rediger en vare direkte i Woocommerce med builder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er pt. ved at bygge en ny webshop. Er der nogle som ved hvilket plugin jeg skal bruge for at redigere / designe i varen direkte? Jeg har pluginnet, WooPack sammen med Beaver Builder. Men her skal jeg lave en ny produktside for at redigere og designe varen. Jeg er interesseret i, at kunne redigere direkte i varen, så den ikke ligger to steder, og at jeg lige pludselig har 200 varer og 200 sider. Håber det er til at forstå :) På forhånd tak for hjælpen. Vh Kenneth

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste designskabeloner har nogle faste opsætninger af designet, men det er muligt med forskellige plugins at gøre det lidt mere specielt.

Jeg bruger f.esk. WP Bakery/ visuel composer , hvor du kan designe stort set alt på dine hjemmeside eller webshop, men stadigvæk er det lidt designskabelonen der bestemmer hvordan produktsiden er opbygget. Men jeg synes at du skal prøve at se om WP bakery ikke er noget som kan bruges, det følger med mange af de designskabeloner man kan købe, i min verden er det nemligt en must have plugin.

Dertil findes der også plugins som kan tilføje ekstra tabs i beskrivelsen, kan dog ikke lige huske hvad det hedder, men med en hurtigt søgning kan du nemt finde et som du kan bruge. 

 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej VKM :)

Tak for input. Kan du svare mig på om du kan redigere direkte i varen med Visual Composer.

Har forsøgt at finde noget på YouTube. Hende jeg bygger hjemmeside til, siger at i en tidligere shop hun har arbejdet i, der brugte de Visual Composer. Og når hun stod på en vare i Wordpress / WooCommerce, backend, kunne hun trykke på Visual Composer og designe på selve 'varesiden' Er dette muligt med det plugin? For så er det netop det jeg skal bruge :) Tak for svar.

Vh 

Kenneth

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er det. Det har bare fået et nyt navn. Hvis du kan sende en mail til info@vkmmedia.dk, så kan jeg sende det til dig

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Du kan godt redigere dine produktsider med Beaver Builder, men du skal først aktivere dem i Indstillinger > Beaver Builder:

Du kan dog kun redigere i selve indholdsteksten med Beaver Builder. Hvis du gerne vil kunne bygge hele din produktside op fra bunden skal du kombinere Beaver Builder med Beaver Themer.

Mvh. Lars

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, Tusind tak.

Har lige sendt dig en mail :)

Vh Kenneth

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Det kunne godt lyde som om det er et plugin jeg må investere i. Tak for tippet.

Vh

Kenneth

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)