Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan et Amerikansk LLC-selskab ejet et IVS Selskab?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Fra  nordicADmedia Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der mulighed for et Amerikansk LLC-selskab ejet et IVS Selskab? Eller skal der oprettes et Aps for at få Amerikansk selskab som ejer. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I danmark kan alle oprette et selskab, IVS, APS og A/S uden at være i landet eller have en representant i landet. Der er ikke engang krav for at bestyrelsesmøder osv holdes i Danmark. Så længe den danske virksomhed oplyser sine danske aktiver, skatter osv til den danske stat.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 7. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ligegyldigt hvor det er fra

Get more facebook exposure  https://www.ibuyfans.com/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex W.:

I danmark kan alle oprette et selskab, IVS, APS og A/S uden at være i landet eller have en representant i landet. Der er ikke engang krav for at bestyrelsesmøder osv holdes i Danmark. Så længe den danske virksomhed oplyser sine danske aktiver, skatter osv til den danske stat.

ved ikke hvor du har den fra?? Ethvert selskab i DK skal have dansk adresse og en repræsentant der hurtigt og let kan komme i kontakt med ledelsen -
Det er helt galt ganske enkelt 

Det må ikke heller være en postbox - men der skal være en repræsentant der kan få kontakt hurtigt

Ejer må være fra alle lande - direktør mener jeg skal være EU eller have tilladelse

Helt sikkert galt, at et dansk selskab kan være uden dansk adresse

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København Ø
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Fra  nordicADmedia Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi John,

Tak for det hurtige svar. 

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld hvis jeg formulerede mig uforstående.

Man kan oprette et selskab, IVS APS A/S, i Danmark uden at ejeren bor i danmark eller kommer til danmark. Der er ikke et lovkrav om at ejeren(e) er i danmark eller at bestyrelsesmøder afholdes i Danmark. Så længe virksomheden har en fysisk addresse i Danmark og er tilmeldt elektronisk post (fx e-boks) så det offentlige kan komme i kontakt med dig.

Hvis du har ansatte i virksomheden skal du dog have medarbejderrepræsentation (Ikke sikker på om fra 1 medarbejder, men ved at det kan kræves ved 35+ medarbejdere).

I 1999 blev det åbnet op så man kan eje et dansk selskab 100% som udlændinge, hvertifald et Holdingselskab, men så kan man jo altid bare eje derigennem. Ved dog ikke om dette har nogen begrænsninger, men som jeg har læst og forstået er det frit tilgængeligt. Har heller ikke oplevet nogen problemer med selv at være bosat i sverige og være 100% ejer samt direktør for mit danske ApS.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt korrekt - udlændinge kan eje selskaber og ved ex IVS og ApS generelt er der ikke krav om bestyrelse og selskabet kan etableres fra udlandet - blot skal det have en dansk adresse - som skal være kontaktbar til en person der med rimelig hurtighed kan skab kontakt til ledelsen

OM man kan oprette bank derimod, uden personligt fremmøde kan være tvivlsom. I DK er der ikke som sådan en lov om det, men idag vil banker gerne se personerne der opretter den lovpligtige erhvervskonto med nemKonto tilknyttet - Banken må dog også gerne være udenlandsk, igen blot den har nemKonto tilknytning - i særdeleshed nødvendig ved f.eks moms. Jeg ved, at banker kan være lidt svære at danse med for nye IVS og hvis det alene er udenlandske ejere, tror jeg det kan blive vanskeligt af få en dansk bankkonto, så det bør trådstarter have med i sonderingerne

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

david4:

det er ligegyldigt hvor det er fra

Måske ikke lige nordkorea men ellers....? hvem ved>?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)