Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B partner til julefrokost søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Padborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære netværk

Jeg arbejder for www.festtema.dk hvor vi møder en besynderlig udfordring. 

Igennem årene har vi fundet ude af at vi er meget konkurrencedygtige indenfor B2B aftaler (julefrokost, firmafest etc.), men vi er primært kendt for vores tilbud indenfor B2C.

Hvordan øger vi vores kendthed indenfor B2B? Det er udfordrende igennem SEO, da vi jo tilbyder specielle priser/aftaler for firmaaftaler. Det fremgår ikke af hjemmesiden, men opstår igennem personlig dialog.

Mange tak for alle idéer og kontakter!

Rhea 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet om elektroniske medier overhoved er den rette løsning til at få disse B2B kunder interesseret?  lidt tankevækkede at se så mange firmer der reklamere i f.eks dagbladet Børsen med julefrokostt arrangementer. Måske i skulle starte med lidt markeds research på hvordan firmaerne vælger deres næste arrangement sted.

En anden mulighed kunne være at udstille på en messe:

https://www.kursuslex.dk/moede--eventmessen/

Fra Padborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Mange tak for dit svar. En messe er helt sikker en god ide, men ressource krævende.

Børsen er relevant for at finde stedet, som du skriver. Men vi ønsker jo mere at komme i kontakt med enten udbyderen (hoteller, restauranter) men især med virksomhederne selv, som helt sikkert ikke kommer uden en nissehue. Og her kan vi komme i billedet ved fx brodere nissehuen med virksomhedsnavn etc. 

Mvh, Rhea

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange af dine konkurrenter ringer rundt i starten af efteråret. :) Det kunne være en fin idé næste år. Lav en stikprøve på 100 opkald og se, hvordan din konvertering er. Så kan du hurtigt vurdere, om det er en fremgangsmåde eller ej.

Fra Padborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :)

Fra Skærbæk
Tilmeldt 26. Nov 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørger lige hvad B2B er måske det ikke er det jeg tænker det er så grin bare 😁

Fra Padborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina

B2B står for Business to Business. Dvs vi har gode produkter til firmaer, fx butikker som vil dekorere deres vinduer. Eller hoteller som afholder bryllup og har brug for pynt. :)

Tilmeldt 2. Jan 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej, Karina jeg har en digital marketing bureau, hvis vil du gerne jeg kan anbefale hvad du kan du i denne sag.



men du skal ikke laver en SEO kampagne, besdte den bedste måde bruger LinkedIn og Landing page optimization.



jeg har en kund med en lignende problem, men det godt find kunde med netvæer også

here du har min telefon hvis du kan lige lære more,

42 30 04 21

skriv en sms til mig, hvis du kan lige kender mere
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)