Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ofinda regnskabsprogram

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 29
Fra  De Kreatives Kontor; City Sounds Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har fra min egen virksomhed noget erfaring med bogføring og regnskab i Dinero.

Nu har jeg i en organisation, hvor jeg også arbejder, behov for et økonomisystem og min revisor anbefaler Ofinda. Jeg kender det ikke, men vi har behov for at kunne lave individueller projekt-regnskaber (måske er det det, der hedder "dimensioner" i ofinda), og på sigt skal det kunne tilgås via API.

Er der nogen, der har erfaringer med ofinda og vil dele dem?

Jeg tænkte selv, at e-conomics ville være et godt valg, men har ikke meget erfaring med det.

www.dekreativeskontor.dk - Vi styrker det kreative Danmark

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig hørt om det, men bruger selv e-conomic, og er fint tilfreds - ikke mindst med at det er så stort at næsten alle integrerer op imod det, så det er nemt at få ekstra funktionalitet.

Men jeg ville spørge revisor igen, hvorfor lige Ofinda, for hvis det bare er fordi revisor kender det og synes det er skønt at arbejde i, så betyder det bestemt ikke, at der det bedste for jer.


Fra København
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 29
Fra  De Kreatives Kontor; City Sounds Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er jo dét. Men jeg mangler nogle gode argumenter. Jeg havde heller ikke hørt om Ofinda, men det ser ud til at kunne en del.

www.dekreativeskontor.dk - Vi styrker det kreative Danmark

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:
vi har behov for at kunne lave individueller projekt-regnskaber (måske er det det, der hedder "dimensioner" i ofinda), og på sigt skal det kunne tilgås via API.
ja det er dimensioner i E conomic - som mig bekendt ikke idag kan tilgås via API

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
ja det er dimensioner i E conomic - som mig bekendt ikke idag kan tilgås via API


Der er mulighed for at tilgå dimensioner via API e-conomic. De kalder det Departements i deres dokumentaion.

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 29
Fra  De Kreatives Kontor; City Sounds Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

@John Hannover

Okay tak. Men er det rigtigt forstået, at man skal tilkøbe projektmodulet i e-conomics for at kunne lave projektregnskaber og -rapporter?

www.dekreativeskontor.dk - Vi styrker det kreative Danmark

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 29
Fra  De Kreatives Kontor; City Sounds Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Cookie - John Hannover:
ja det er dimensioner i E conomic - som mig bekendt ikke idag kan tilgås via API


Der er mulighed for at tilgå dimensioner via API e-conomic. De kalder det Departements i deres dokumentaion.

Okay, så det er måske slet ikke deres projektmodul, som jeg har behov for, men snarere "dimensioner", som jeg ikke kender noget til?

www.dekreativeskontor.dk - Vi styrker det kreative Danmark

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:
Okay, så det er måske slet ikke deres projektmodul, som jeg har behov for, men snarere "dimensioner", som jeg ikke kender noget til?


Nej, jeg tror bare lige jeg blev lidt forvirret, da jeg så John skrev Dimensioner, hvilket jeg vil mene er til afdelinger internt i virksomheden.

Det du har brug for ligger under projektstyringsmodulet - som for mig at se INGEN API adgang har.

Om man kan lave et hack, og oprette kunden som en afdeling, og den vej igennem styre det, ved jeg ikke.

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 29
Fra  De Kreatives Kontor; City Sounds Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

www.dekreativeskontor.dk - Vi styrker det kreative Danmark

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)