Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Jeg går og leger lidt med tanken om at starte selvstændigt op, jeg vil gerne starte en webshop med børnetøj, muligvis noget jeg selv vil designe (hvis ikke jeg kan finde det jeg søger nogen steder) og ellers noget jeg vil købe udefra og sælge. Jeg er studerende, mor til en pige på 15 mdr og kæreste med hendes far. Jeg aner bare overhovedet ikke, hvor jeg skal starte, hvordan man får det hele til at kører mht. SKAT, hvor jeg finder leverandørerne og evt. producenterne? Er det noget i kan hjælpe med herinde? Selvom jeg godt ved at man som virksomhed ikke altid lige deler ud af sin viden omkring disse ting.
Tak på forhånd.
Mvh
Rikke

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan starte med en søgning på “børnetøj” og se om det findes i forvejen.
Hvis der er flere udbydere, kan du vurdere om det er et marked du kan konkurrere med.

Der er daglige indlæg her og på diverse grupper på sociale medier, forfattet af mennesker med en drøm om design og tøjsalg. Det er omtrent de samme spørgsmål der stilles, og svarene vil derfor også være de samme.

Kort og godt, så er chancen for succés på netop det område udfordret af stor konkurrence.

En mere kynisk skribent end undertegnede ville kalde idéer om webshop med tøj for uoriginale og idéforladte, simpelthen fordi markedet er mættet og små nye aktører ikke har store chancer mod de store etablerede mærker, som har lave priser, fri fragt, gratis ombytning. Det kan en lille håbefuld og nystartet ikke matche.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 25. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Studentkonsulent Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Mit råd vil være at vente med bekymringerne om skat, moms og alt det administrativt praktiske til du faktisk meget tæt på at sælge dine første varer.

Alt dette kan du lære og læse dig til eller måske senere købe dig fra. Derimod vil dit koncept og dine produkter være unikke, og der folk gider købe. Begynd med at koncentrere dig om det.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Derfor skal du IKKE ind på børnetøjsmarkedet:

http://imarketing.dk/research-dit-marked/

Venlig hilsen,
Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)