Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prissætning for programmør med erfaring i bypass af låseskræm samt GPS lokalisering.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skibby
Tilmeldt 3. May 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at fremstille en app som skulle kunne bypass en låseskræm på enhver mobil og kunne aktivere GPS'en på enheden, samt gennemføre en tvunget søgning, afsending af besked og foretage et opkald. Hvad ville et gennemsnitligt prisleje ligge for en programmør til sådant et job?

På forhånd tak for hjælpen.

Tilmeldt 7. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Det afhænger af hvor god personen er, men du kan få det billigt, men billigt er ikke altid godt

Get more facebook exposure  https://www.ibuyfans.com/

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke regne med at det kommer til at fungere. Det lyder som om sikkerheden på mobilen skal kompromiteres, og derfor er det at sammenligne med et hackerangreb.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Skibby
Tilmeldt 3. May 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har muligvis fundet et firma som kan gøre det, men ja det bliver ikke billigt, det havde jeg dog heller ikke regnet med.

Hvis det vil blive anset som et hackerangreb, hvordan kan det så være at man har mulighed for at ringe til en alarmcentral, selv fra låst tilstand. Jeg er klar over at det er ordensmagten, men appen skal bruges til sundhedssektoren, så det er på sin vis det samme.

Fra Skibby
Tilmeldt 3. May 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sandt. Jeg har muligvis fundet et firma, som kan gøre det, men ja det bliver bestemt ikke billigt, men det havde jeg godt forventet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Minder det ikke i funktionerne i "findmyIphone" som kan sende besked-  få den til at ringe - vise hvor den er - slette indhold osv?

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skibby
Tilmeldt 3. May 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg desværre ikke, har ikke hørt om "findmyphone", men det kunne godt lide sådan.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)