Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fødevare

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 18
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg vælger at sælge fødevare over min egen webshop

skal det så godkendes af fødevare styrelsen? og er der flere der skal godkende det?

og hvad vil prisen for det komme op og ligge?

håber i vil hjælpe for har fået en god ide

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 05:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Svarene på dine spørgsmål er ja, nej (medmindre producenten har en vis standard) og den sidste vil Jeg sige vent indtil der kommer en eller anden mere kyndig på det område.

Tilmeldt 27. Dec 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Der er en række krav og regler, når det kommer til at starte en virksomhed, som sælger og/eller producerer fødevarer. Du kan læse mere om dette her: startupsvar.dk/regler-ved-start-af-foedevarevirksomhed

Ift. prisen for at komme op og ligge på søgeord, er dette svært at sætte et tal på. Branchen er præget af høj konkurrence med mange store udbydere (dog også en stigende efterspørgsel). Dette afspejler sig naturligvis i konkurrencen på de overordnede og generiske søgeord.

Så hvis du vil også og rangere med din webshop (som sælger fødevarer/mad over nettet), så er det værd at overveje at have et mere koncentreret og dybt sortiment indenfor en niche. F.eks. gastronomisk mad, slagterkød (se f.eks: eGastro.dk eller sågar budget/billige fødevarer?

Jeg håber, mit opslag kunne hjælpe dig i den rigtig retning.

Held og lykke med det!
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)