Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af "optaget" .com domæne

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 19. Oct 17
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Overraskende respons på mit første indlæg, og selvom jeg måske ikke kan gøre så meget ved det, så mange tak for alle de konstruktive svar so far Smile

Christopher Hofman Laursen:

Du kan måske få pruttet prisen ned til halvdelen. Jeg ville få et .app i stedet og spare de penge. Hvis din forretning en dag bliver et hit, så kan du købe .com. Nu kan jeg f.eks. se at Lix Technologies har udskiftet deres lix.tech med lix.com efter funding. Det har nok været rimelig dyrt.
Det er ikke domænet, der afgører, om du lykkes med din virksomhed, men at bruge for meget tid nu med at få det, ser jeg som mangel på fokus på linje med dem, som bruger unødig tid på logo. Så se bare at komme igang med det næstbedste domæne ;)

Pudsigt sammentræf, at du lige nævner dette, for tidligere i dag lærte jeg, at Google har købt .app domænet for 165 millioner kr. Har efterfølgende læst deres blog post omkring emnet, og man kan tjekke ledigheden af domænet inde på deres get.app side. Domænet virker meget app fokuseret, forståeligt nok, men tænker om det også kan/må bruges som en mere traditionel hjemmeside?

Ellers et meget fedt tip, der både ligger godt på tungen, og passer perfekt til, at jeg vil lave en app. Domænet er ledigt, og det er utroligt billigt, så tror helt klart jeg vil være nødt til at gå denne vej Smile

Ved også godt, at man skal passe meget på med ikke at "majors in the minors", så tak for reminderen Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kewin

I stedet for at bruge tid,penge og energi på en

håbløs strid med domæneejer, vil jeg foreslå dig

at finde et andet navn.

Jeg havde klienter, der i begyndelsen af nullerne

scorede hundreder af tusinder på fiffige domænenavne,

og det et forretningsområde, hvor den gode ide

koster ved kasse 1.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)