Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks bedste PHP/MySQL programmør(er) søges...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg søger samarbejdspartnere der kan kode mine sites færdig.

Mine sites der er fødevarerelaterede, er programmeret af en familierelateret samarbejdspartner, der (desværre) har fået andre store udfordringer at bruge tid på. Han har tilbudt at hjælpe i det omfang hans sparsomme tid tillader det.

Det ene site er igang og vil omsætte for omking 4 mill. i 2008, og det er her der skal sættes ind først. Sitet mangler færddiggørelse af sin online administration, og alle sider mangler billeder til at gøre kundeoplevelsen mere komplet. Der skal også integreres en form for CMS system, således at både jeg og 3´part kan optimere og redigere egne sider, uden at skulle ulejlige en programmør. Et andet site kører simulart med førnævnte, med fokus på nogle andre varegrupper, og omsætter ikke noget synderligt. Det 3 site er ikke igang.

Da jeg ikke selv har kompetencer udi programmering, har jeg fået vurderet den foreløbige kodning af eksterne, og den skulle være iorden.

Jeg linker ikke til mine sites, da jeg ikke vil ulejlige evt. kunder med denne problemstilling.

Den fremtidige samarbejdspartner tilbydes en andel af virksomheden som option, som betaling for hjælpen.

Zander

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zander

Vi er her :) Stik mig dit nummer eller ring selv til mig på 70 220 627, hvis du vil studere os lidt først så tag et kig på vores hjemmeside, http://www.mc-solutions.dk ... jeg er ihvertfald på kontoret et par timer endnu :)

Dbh 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)