Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop. What to do?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej skønne mennesker ;)
Jeg er sprit ny dreng i sandkassen og har forsøgt at manøvrere på siden herinde dog uden held hvorfor jeg nu skriver om hjælp...

NÅ..nok om min inkompetance ;)
Jeg står og har startet mit firma og vil gerne have en webshop (da jeg lidt er afhængig af indkomst haha) og leder med lys og lygte hvad pokker jeg skal vælge? Jeg vil sælge lidt mobil udstyr (som alle andre i dag gør) dog på hobby basis. Derudover vil der blive solgt lidt andre ting som jeg går og bygger. Jeg har ingen forvæntning om jeg skal leve af “butikken” hvorfor jeg ikke har råd til at give 600/md for en forkromet løsning. Jeg har en it mand som er skrap på fingrene og har min side www.finddether.dk i worldpress (hvis det hjælper?).

Hvis jeg har glemt noget sig gerne til :D

Fra Meinby
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Meinby.dk Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello! :-)

Fedt at høre du bevæger dig ud i eventyret som selvstændig!

Jeg kan godt hjælpe dig med en webshop (til billige penge). Du kan kontakte mig på følgende mail: kontakt@meinby.dk

Her kan vi tage en lidt dybere snak om dine ønsker og behov.

Ser frem til at høre fra dig. :-)

De bedste hilsner

Jesper 

Tilmeldt 27. Oct 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey 😉 tak men måske jeg ikke har gjort det klart er hvad jeg søger, UNDSKYLD!
Jeg søger en platform da jeg har min “egen mand” til opbygningen, alt efter hvilken løsning det bliver.

Tilmeldt 30. Oct 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis din IT man allerede arbejder med WooCommerce, så vil jeg da anbefale at bruge det til din webshop :)
Tilmeldt 27. Oct 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noteret.. har dog hørt det godt kan give lidt knas da det er et plugin? Nogle erfaringer?

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv en webshop (omend den ikke bliver brugt ret meget, så findes den da :)) Den er i Wordpress og med Woocommerce, og jeg synes egentligt det virker helt udemærket. Udgifter behøver ikke være voldsomme, et domæne og en omgang hosting, så kan du sådan set starte. :) Dertil kommer lidt udgifter ved betalingsservice (det kunne være stipe eller paylike.dk). 

Tilmeldt 27. Oct 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen kunne da godt være man skulle se den vej 🤔 de metoder kender jeg ikke så det må jeg nok lige se lidt nærmere på. Hvad tager du selv af betaling?

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger www.paylike.dk , har tidligere brugt stripe og paypal. Det er alle "betal pr. transaktion". Nu flere transaktioner du har, nu dyrere. Du kan evt. kigge på www.kortgebyr.dk 

Der er noget med at for at kunne understøtte det rene dankort, så koster det ekstra. Men de fleste har vist et Visa/dankort. :) 

Tilmeldt 31. Oct 18
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen til :-) er selv ret ny i det! Men hvis du skulle få brug for lidt juridisk hjælp og vejledning, så er jeg jurist og hjælper gerne med at afklare simple og generelle spørgsmål uden beregning :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Først vil jeg sige, spring ud i det👌🏻

Hvis du gerne vil holde dine udgifter nede, kunne du med fordel kigge på www.weebio.dk, som jeg arbejder med. Her kan du oprette en gratis webshop.

Eller kunne du fx. Kigge på en open source løsning. Men det bedste for dig er at teste de løsninger der kommer op her i tråden.

Vil du gerne i gang uden at skulle rode for meget med teknik, er Weebio en god løsning. Opret en testshoo det tager 5 min.

Vh. Rene
Weebio.dk

Vh. Rene

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)