Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle Sammen Hvor meget koster en wordpress hjemmeside nu til dags, hvis der skal laves en rigtigt website ud af det, her tænker jeg på at der skal være login system. Og adgangskode, og der skal også være en form for chat. Det er noget af det
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 08:51

Du vil nok blive bed om at oprette en freelance opgave pga. det du spørger om i indlægget. 

Prisen kommer nok lidt an på hvad din hjemmeside skal kunne, men jeg kan tilbyde at lave en wordpress hjemmeside fra 2499,-, men facebook chat, login osv. Du kan se hvordan livechatten ser ud på min hjemmeside her

Hvis du kan skrive en PM eller en mail til mig på info@vkmmedia.dk  med nogle informationer omkring hvad hjemmesiden skal handle om og evt. logo, så kan jeg tilbyde at lave en demo til dig, så du kan se hvordan den kan komme til at se ud.

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 08:17

Du kan måske spørger nogen om de kan lave det og det eller spørg nogle andre om de kan lave det du gerne vil have lavet på en hjemmeside det kunne være en hjælpe vi du beskrive hvilke ting der skal på siden om der frkes skal være det og det eller det og det på hjemmesiden du kan desværre ikke lave det og det og alt det men måake når der er gået 8-10 år kan nogle svare på om hvor dan man finde en investor eller en partner som muligvis kan vær behjælpelig med og lave et iværksætterprojekt. ps ikke giv op blive ved med og spørg om hjemmeside.

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 09:06

iværksætterprojekt den har jeg ikke tænkt på, men jeg synes det er mega svært og finde ud af hvad man skal bruge og nærmest hvad man mangler. Men har tænkt noget med en hjemmeside måske. Men har bare ikke forstand på det med hjemmesider eller it og internet halløj, og har total svært ved at komme videre. Med det men det skal sikkert nok komme en eller anden dag.

Men lige nu synes jeg at der er ikke så mange på siden mere end hvad der har været før i tiden, men det kan selvfølgelig være at de har fået startet en forretning op og kommet videre, men bare rolig jeg giver ikke op. Laver bare nogle andre ting i mens til der måske lige komme den rigtige forbi 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)