Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cryptocurrency sikkerhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg kom ind i cryptocurrency tidligt 2017, så har været med i både 2017/2018 bull markede samt 2018's bear markede, da det stod på sit aller højeste checkkede jeg sider som www.countthecoins.com konstant og hele tiden, nærmest besat for at være ærlig, checkkede mine portfolier hver evig eneste dag mange gange om dagen... det gav mig en masse 'hype' under bull markedet hvilket egentlig var ret fedt (spænding), desværre er denne spænding taget af, og nu går markedet utrolig meget sidelæns, lige pt har jeg mine cryptocurrency stående på diverse exchanges samt 1 wallet på min PC hvilket rigtig mange fraråder, så derfor har jeg kigget på en Ledger Nano S, som virker til at være en af de mere 'sikre' valg, men tænker blot, er det ikke muligt for producenterne at have installeret et eller andet som gør at det måske ikke er så sikkert igen?

Er jeg bedre tjent på en anden måde, sikkerheds wise? behøver ikke det helt store interface ?

Vh
Mig

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det interessante er at der er flere, som har mistet deres Bitcoins på at have glemt deres password eller ødelagt filerne end der er, som har fået hacket/stjålet deres Bitcoins. Så jeg ville først og fremmest bekymre mig om at opbevare dem, så du stadigvæk kan få adgang til dem. En ekstern harddisk eller en hardware Ledger er selvfølgelig også en mulighed. Alt efter mængden af investeret kapital, kan det selvfølgelig give god mening, at du gerne vil sikre det yderligere. Men blot hav i mente at der er flere, der selvforskyldt har mistet adgangen, end der er folk, der har fået dem stjålet.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er fordele og ulemper ved det hele. Umiddelbart ville jeg ikke være nervøs ved at opbevare på en Nano Ledger S.

Som udgangspunkt bør du sprede risikoen - ligesom din portefølje. Det ville være mit bedste råd.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er så paranoid så smid dem dog på et USB stick og køb en bankboks og smid USB sticket derind...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)