Heeyy derude ! |
Ja du skal have en firma adresse, evt hos en revisor eller advokat...
Det forstår jeg ikke helt sorry kan du uddybe det lidt bedre :/ |
forslaget gik på at du kan have din adresse for firmaet hos f.eks en revisor eller advokat eller tilsvarende - Hvis du er på helt bar bund som du skriver, så tænk på der er lidt flere formalia i Tyskland - møde op i bank osv - Der er flere super advokater i sønderjylland eller Flensborg som taler dansk hvis det er en fordel for dig, og de kan sætte dig godt ind i tingene, så du ikke kommer halvt igang uden helt gøre færdigt. Går ud fra det med virksomhed i Tyskland er nødvendigt og ikke noget der kunne gøres fra DK vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hviis du er på helt bar bund, bør du nok ikke starte med at oprette firmai Tyskland. |
jaa Omkring det med at oprette firma i tyskland.. |
Prøv at tage et kig på dette blogindlæg af Kristoffer Hjerrild. Han har drevet virksomheder i Flensborg. Skal ikke kunne sige, hvorvidt det hjælper dig videre, men ellers rådfør dig ved f.eks. Dantax - De har kontor lige ved grænsehandlen i Tyskland. Hvordan starter man en virksomhed i Tyskland eller eksportere til nabolandet |
Når du spørger sådan, går jeg ud fra, at du ikke vil bo der, og så skal du have en firma adresse, hvor myndighederne kan kontakte dig. Om du lejer en lejlighed, et kontor, eller blot har firma adresse hos din revisor eller advokat, det bestemmer du selv. Vær opmærksom på, at hvis du ikke bor der, kan du ikke bare oprette et firma, der skal oprettelsen en advokat og notar ind over, ellers bliver dit selskab aldrig oprettet. Tyske formalier... |