Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på forside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo snart halloween, så jeg er gået i gang med at opdatere mit design på min hjemmeside.

Jeg er næsten færdig med forsiden og kunne godt tænke mig at hører, hvad i synes om det, og giv mig noget feedback. Jeg ved godt at der er nogle ting som skal tilpasses.

https://vkmmedia.dk/

På forhånd tak

 

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Dec 17
Indlæg ialt: 34
Fra  LuBlu Media Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er fint at pynte op, men det er jo dit indhold der er det vigtigste og lige nu er det halloweentemaet der stjæler al opmærksomheden.

Jeg tror din side vil tage sig bedre ud hvis du i stedet for at gøre alt orange, kun bruger farven sparsomt hist og her, og så i stedet bruge sort, mørk grå eller mørk blå som base. Skift lidt imellem forskellige baggrundsfarver- og billeder til de forskellige afsnit for at variere udtrykket, men uden at gøre det rodet. Sørg for at det er dit indhold der er i centrum og brug de andre elementer til at fremhæve dit indhold.

Vær opmærksom på at det øverste billede bliver cuttet af i bunden i fuld skærm, så man ikke kan læse hele teksten.

Freelance digital designer - tryk - web - illustration - billedbehandling

http://lublu.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Tak for feedbacket. Bestemt noget som jeg vil tænke over

 

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ret enig med Marlene her. Jeg ville tone det lidt ned, blandt andet også fordi at Halloween jo ikke er den største tradition i Danmark.

Det andet er, at jeg ikke er sikker på at det betyder specielt meget for netop din målgruppe, om der lige er Halloween tema på eller ej. Jeg kunne forstå det, hvis nu man havde en webshop eller solgte nogle produkter, der på den ene eller anden måde passede til Halloween.

Altså kan man godt lave en anelse Halloween tema, men det at lave hele designet om og bruge den orange farve overalt, er i mine øjne en tand for meget :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)