Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af leverings firma!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere skrevet om et leverings firma af alkohol & tobak til fester. 

Jeg har bare nogle enkelte spørgsmål:

1. Hvem skal jeg have fat i, for at indkøbe alkoholen? Øl, Vodka, gin mm.. Skal jeg have fat i de store virksomheder, eller er der nogle underfirmaer der til at handle med?

2. Er der nogle regler jeg skal være opmærksom på, med salg af alkohol og tobak? (Hvilken licenser skal jeg bruge)

3. Hvordan vil i promovere sådan et firma? Jeg har selv haft i tanken på facebook, og igennem youtubere, da det vil ramme målgruppen af mit produkt.

4. Investor, af ca 30.000, ville i tage fat i banken, eller finde en investor, der også kan hjælpe med at drive virksomheden?

Håber der nogle kloge hoveder der kan hjælpe med at besvarre disse sprøgsmål

Venlig Hilsen

Rasmus

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Kan svare på et par af dine spørgsmål.

I forhold til hvem du skal købe af afhænger det selvfølgelig af hvilke mærker du vil have.
At tage fat i de store importører direkte er måske svært for dig da de ofte kræver en vis mængde.
Jeg vil anbefale dig eksempelvis at tage fat i Drinx - de er super hjælpsomme og flinke og har er ret stort udvalg. Priserne er dig en smule højere end ved direkte køb fra importører. Særligt på de mest populære flasker gin og vodka kan du få svært ved at konkurrere på prisen, da markedet er presset.
Men hvis du kan levere hurtigt kan det jo være en niche for dig.
Så længe du kun sælger hele flasker og ikke udskænker, skal du ikke have nogle særlige tilladelser. Men dit lager skal godkendes af fødevaremyndighederne.
Tobakregler kender jeg desværre ikke.

Jeg kan eventuelt hjælpe med mindre partier fin og vodka til ret gode priser. Dog ikke Belvedere, Grey goose og smirnoff hvis du tænker i de baner

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)