Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ADwords igen igen...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Årslev
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 15
Fra  http://headsetshop.dk/index.php Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er virksomhedsejer og har drevet min webshop i 15 år. Jeg har været igennem alt snart, også ang adwords. Min generelle erfaringer at det er en branche der er total Indiana jones, man ved aldrig om der rasler et faldgitter ned bag en og låser dig til en aftale i 6 mdr. Når det så er sagt, så findes der utrolig mange mega dygtige og seriøse Adwords eksperter. Men hvem er de og hvor er de? Jeg skal bare brug en.

Min problemstilling er at vi har haft god succes med adwords og langsomt er budgettet steget og steget. Nu konstaterer jeg så på et tidspunkt at nogle produkter koster mere at sælge i gennemsnit end vi tjener på dem. det er naturligvis en uholdbar situation. I vores iver for at optimere på situationen. Ender det med nu at vi har tabt 30% i omsætning på vores shop på en måned. Jeg har gået lidt rundt om den varme grød og overvejet om det bare var et spørgsmål om tid før det hele ville stabilisere sig igen.

Konklusionen indtil videre er at vores omsætning er stadig faldende efter 6 uger.

Jeg tror jeg har brug for kontakt til adwords ekspert der kan gennemgå min konto og komme med nogle anbefalinger til forbedringer.

Jeg beklager hvis den første del af indslaget har fornærmet nogle, håber ikke de så har følt sig som en del af problemet.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Sven Caning:

Min problemstilling er at vi har haft god succes med adwords og langsomt er budgettet steget og steget. Nu konstaterer jeg så på et tidspunkt at nogle produkter koster mere at sælge i gennemsnit end vi tjener på dem. 

Dette er jo klassisk i detailhandel. Du har nogle varer, som er prissat så lavt grundet konkurrencen på dem, at det er svært at tjene penge på dem. Det svarer til smøger i kioskerne. De tjener intet på dem, men det er en af de varer, som trækker flest kunder til.

Det vigtige er, at du finder ud af, om du på den SAMLEDE transaktion, hvori denne vare indgår - tjener penge? For hvis du tjener penge hvergang du langer den vare over disken sammen med de øvrige varer, som kunden køber, så er det jo fint nok. Men hvis ikke, så skal du have optimeret shoppen, så den automatisk foreslår tilkøb og merkøb til denne vare. Og hvis det så stadig ikke giver overskud, så er konkurrencen simpelthen for dyr på det pågældende produkt.

Hvis produktet så ikke er rentabelt at køre annoncer på, så må du tage den ud af loopet og samtidig begynde at finde varer, som der kan tjenes penge på.

Tilmeldt 22. Oct 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sven,

Jeg arbejder til daglig hos Asento i Kolding som Digital Rådgiver. Jeg vil meget gerne tage en uforpligtende snak med dig omkring mulighederne indenfor online markedsføring samt at tage et kig på din AdWords konto og komme med nogle konkrete tiltag man vil kunne arbejde med på kontoen for at optimere.

Jeg prøver lige at fange dig på telefonen i morgen, så kan vi lige tage en snak sammen der :)


De bedste hilsner
Lasse
Fra Årslev
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 15
Fra  http://headsetshop.dk/index.php Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har så evigt ret. Som det ser ud koster en konvertering på adwords annoncen ang produktet direkte, 50,- det svarer nogenlunde til hvad vi tjener på varen.

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sven.. 

Jeg læser din problemstilling og vil derfor gerne på vegne af TOGI Data, tilbyde dig at tilmelde dig til 30 min. gratis rådgivning og en snak med min kollega Phillip, som er Google partner og ekspert indenfor dette område. Du skal blot følge linket her : https://togidata.dk/gratis-raadgivning-om-online-marketing/

Jeg håber det kan hjælpe dig videre i den rigtige retning. :) 

Kh. Tanja

TOGI Data

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisen på AdWords har længe været stigende, hvilket har konsekvenser for mange. Ser du de samme tendenser på dine øvrige kanaler? Har du en god quality score og et stærkt samspil mellem Adwords og SEO?Måske ligger problemet et helt tredje sted

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)