Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefalinger til SEO analyse værktøj

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 18
Indlæg ialt: 3
Fra  www.capopro.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg mangler et godt og billigt SEO analyse værktøj til min WP side www.capopro.dk
Det behøver ikke være gratis, men gerne billigt. Vigtigst af alt skal det være lige til at gå igang med for en ikke-ekspert.
Jeg bruger i øjeblikket Yoast plugin. Så det skal være noget der supplere dette fint.

(Mit første indlæg på amino.dk - fedt! :)

DBH

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Fra  Webcph.dk Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JCapo.

Det er jo altid svært at sige, hvad der er billigt for dig. Men jeg har brugt SemRush længe og er meget glad for det. Det er lige til at gå til. Men det koster altså 99USD pr. måned. 

Hvad skal du specifikt bruge det til? Så kan vi måske komme tættere på det rette program.

Tilmeldt 18. Oct 18
Indlæg ialt: 3
Fra  www.capopro.dk Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeff

Tak for svaret. 99$ er billigt i min optik. Hvis man så kan koble mere end et site på.?

Jeg bruger i øjeblikket yoast og Analytics. Men føler jeg mangler noget der kan komme med forslag til forbedring, insights omkring konkurrenter, linkbuilding, søgeord m.m.

Så basicly alt det som analytics og yoast ikke gør.

Findes det?:)

Tilmeldt 9. Aug 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Smarthave.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ubersuggest bruger jeg:) det er gratis.

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

SEMrush og Sitebulb/Screaming Frog kan sammen med gratis tools som Google Search Console hjælpe dig meget.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Intelligo Denmark ApS Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, 

Se det her er et spændende spørgsmål, for du spørger til et enkelt værktøj der kan alt. 

Desværre findes et sådan værktøj efter min mening ikke. Der er værktøjer som er gode til onpage teknisk SEO og så er der værktøjer som er gået i dybden med offpage SEO. 

Jeg ved ikke hvor meget keyword research du har lavet i din niche endnu, men et værktøj som Ahrefs vil være en stor hjælp for dig når du skal kortlægge dine konkurrenter og den indsats der er nødvendig for du kan få top placeringer. 

Grunden til jeg her anbefaler Ahrefs er, at de efter min personlige mening har det mest fyldestgørende datasæt for det danske søgemasked. 

Moz følger godt med, men vores erfaringer viser at Ahrefs er et bedre værktøj til et dansk søgemarked. 

Semrush er også okay, men jeg ville ikke bruge det som mit eneste værktøj hvis jeg var dig. 

Når du har kortlagt de mest interessante søgeord, så er det tid til at dykke ned i teknikken.

Jeg ville finde en god teknisk crawler til din hjemmeside og gennemgå siden med denne. 

Hos os bruger vi en kombination af Deepcrawl og Screaming Frog

Jeg kan se du bruger Yoast, men det er desværre ikke den hellige gral. Du vil derfor få mange interessante indsigter ved at lave en fuld teknisk analyse af din side. 

En af de ting du kan lægge mærke til, er at du på alle dine sider linker ud til domænet monsterinsights.com

Prøv at stil dig selv spørgsmålet "Er det relevant for mine brugere, at jeg linker til dem?" 

Hvis det ikke er, så ville jeg enten selv implementere Google Analytics på siden eller fjerne referencen til deres hjemmeside på samtlige undersider. 

En anden ting du vil bemærke hvis du laver en fuld teknisk gennemgang er, at din schema markdown ikke er fyldestgørende.

Nu har du lavet keyword research, du har rettet alle de tekniske fejl på siden og så skal der tilføjes nyt autoritært indhold. Her kan et værktøj som buzzsumo eller answerthepublic.com hjælpe dig med at finde frem til content ideer 

Generelt har vi den seneste tid set Google rulle opdateringer ud der har et øget fokus på udvisning af autoritet og ekspertise på de sider der skal rankes højt. 

Kigger vi nærmere på din side er det svært at gennemskue hvem der er afsender, hvem der står bag siden og om det er en virksomhed jeg gerne vil handle med. 

Et opslag på dit firmanavn i CVR.dk giver desværre intet resultatet og det fremgår ikke hvilket andet CVR nummer du handler under, det kan være med til at skræmme brugerne væk - og vækker som minimum ikke tillid. Derfor kan det være et negativt ranking signal til Google og de andre søgemaskiner

Linket i bunden af siden til handelsbetingelser virker heller ikke, dette er også et negativt signal til Google. Du skal derfor have lagt dine betingelser op, tilføjet en cookie og privatlivpolitik samt mere autoritet skabende indhold. Så vil du se et boost i dine rankings :-) 

Jeg har skrevet en længere artikel om emnet som jeg kan sende hvis det er?   

---- 

Jeg beklager jeg ikke havde en masse rosende ord, men jeg håber du kan bruge det jeg har skrevet til at vækste din forretning og få højere placeringer i søgemaskinerne :-) 

Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.

Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Morning Train Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra dine kriterier, lyder Morningscore som et match. 

Priserne starter fra 99 kr./md 

OBS, jeg er co-founder.

Ellers kan man også bruge Waimeas gratis SEO monitor, rigtig fint værktøj, men så skærer man virkelig ind til benet :)

Cofounder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore

Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil helt klar anbefale dig at prøve ubersuggest.io før du eventuelt giver dig i kast med betalte løsninger :-)

Seneste projekt: KviklånOversigt.dk

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Morning Train Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

groor:
Jeg vil helt klar anbefale dig at prøve ubersuggest.io før du eventuelt giver dig i kast med betalte løsninger :-)

Ubersuggest er et (rigtig godt) søgeords research værktøj. Du kan mig bekendt ikke bruge det til andet end det. Altså kan du ikke tracke din SEO over tid, opsætte udvalgte søgeord, måle links, sammenligne med konkurrenter osv.

Cofounder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore

Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Karsten Madsen:

groor:
Jeg vil helt klar anbefale dig at prøve ubersuggest.io før du eventuelt giver dig i kast med betalte løsninger :-)



Ubersuggest er et (rigtig godt) søgeords research værktøj. Du kan mig bekendt ikke bruge det til andet end det. Altså kan du ikke tracke din SEO over tid, opsætte udvalgte søgeord, måle links, sammenligne med konkurrenter osv.


Hvilken reel fordel er der ved at bruge andre værktøjer (jeg vil også gerne høre om dit eget, hvis det er)? Jeg kan via Ubersuggest finde søgeord jeg gerne vil ranke på, skrive dem ned, og så bruge et wordpress plugin som yoast til at lave onpage SEO. Desuden kan jeg så supplere med google search console og google analytics til at se hvilke links jeg får ind, samt udviklingen i brugere på min side, samt hvor godt siden rangerer på google. Hvad mere behøver man?

Seneste projekt: KviklånOversigt.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)