Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af ekspertblogger

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

PashminaWear:

Fashion-Seller:
Du burde sende Martin Thorborg en mail, han vil helt sikkert se med alvor på det.

Jeg kan så oplyse at Martin Thorborg ml. er komplet ligeglade. 

Martin eller Amino kan jo ikke være dommer i sådan en sag, og det kan man ikke forlange, men jeg ved, at Martin tager henvendelser seriøst, hvis de sendes til ham. Måske kan man ikke ud af til se, at der tages aktion, det kan også gøres i det skjulte. 

Men som minimum er både han og Amino opmærksom på problemstillingen, hvis der skulle komme flere sager.

Af Martins kommentar fremgår det også, at man kigger på det med den viden, midler og muligheder, som de har :)

Man kan sammenligne Amino lidt med Facebook grupper med salg af ting. Facebook er heller ikke ansvarlig, hvis en snyder en anden, men gør man facebook opmærksom på problemet, så vil de være meget vågen og forberedt, hvis der pludselig kommer flere henvendelser med problemstillinger i forhold til brugeren :) Så er det lettere at tage aktion, hvis noget pludselig eskalere, fordi man allerede fra tidligere er blevet bekendt med problemet, og ikke først skal til at sætte sig ind i sagen.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)