Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af ekspertblogger

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er blevet snydt af en ekspertblogger på Amino. Efter at have betalt 43.500 kr. til manden, har vi ikke fået det som vi er blevet lovet. 

Vi har henvendt os til en advokat med henblik på at stævne manden for kontraktbrud. Vi har naturligvis også haft en korrespondance kørrende, men han er glat som en ål. Som plus medlem får jeg ondt i øjnene hver gang jeg ser ham, og synes det er ærgerligt at han kan bruge Amino som platform og snyde andre. Hvem skal man henvende sig til.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Fra  Webcph.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv øv øv. Det er aldrig rart. Jeg håber der er en fra Amino, der kan hjælpe dig her. 

Hvis du har behov for en anden samarbejdspartner, som du kan stole på, så sig endelig til :) 

Skriv til mig på jeff@webcph.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde sende Martin Thorborg en mail, han vil helt sikkert se med alvor på det.

Har du brug for juridisk hjælp, eller brug for input/råd, er du velkommen til at sende en mail på info@not-allowed.dk 

Jeg skal gerne se sagen igennem uden beregning :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, jeg vil sende dig en mail senere i dag. Jeg er mest nervøs for at det bliver for teknisk for byretten at gennemskue.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

Tak, jeg vil sende dig en mail senere i dag. Jeg er mest nervøs for at det bliver for teknisk for byretten at gennemskue.

Det handler ene og alene om at kunne forklare det helt lavpraktisk :) Nu er jeg ikke advokat, men online dude, så jeg ved hvad meget er, og hvordan det fungerer, og dermed kan jeg også lettere forklare det :)

Og hvilke eksperter der evt kan trækkes på indenfor emnet :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Super

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PashminaWear:

Vi er blevet snydt af en ekspertblogger på Amino. Efter at have betalt 43.500 kr. til manden, har vi ikke fået det som vi er blevet lovet. 

Der er en ting, som jeg ikke helt forstår. Hvorfor skal der ske forudbetaling for en ydelse, som ingen omkostninger har at producere? Manden bruger jo ikke en masse penge på at lave/skabe et produkt og har ikke de store omkostninger i skabelsen af sin ydelse, så hvorfor betinger man sig ikke, at ydelsen leveres forud for betaling?

Jeg ville aldrig indgå et samarbejde, hvor den person som sad overfor mig alene skulle have dækket sin løn og så beder om at få pengene på forskud. Vores medarbejdere er jo heller ikke lønnet månedsvis forud og det skal han selvklart heller ikke.

Så lad dette være et vink med en vognstang til virksomheder om ikke at betale for online services eller forfattere eller mange andre lignende ting, før man har fået value for money. Det er så nemt at blive røvrendt - men det er også nemt at sikre sig!

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:
Der er en ting, som jeg ikke helt forstår. Hvorfor skal der ske forudbetaling for en ydelse, som ingen omkostninger har at producere? Manden bruger jo ikke en masse penge på at lave/skabe et produkt og har ikke de store omkostninger i skabelsen af sin ydelse, så hvorfor betinger man sig ikke, at ydelsen leveres forud for betaling?
Jeg tror han anvender underleverandører. Han påstår sågar at han har tabt penge på vores aftale. 

Flemming:
Så lad dette være et vink med en vognstang til virksomheder om ikke at betale for online services eller forfattere eller mange andre lignende ting, før man har fået value for money. Det er så nemt at blive røvrendt - men det er også nemt at sikre sig!
Ja, det er et godt råd.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

Flemming:
Der er en ting, som jeg ikke helt forstår. Hvorfor skal der ske forudbetaling for en ydelse, som ingen omkostninger har at producere? Manden bruger jo ikke en masse penge på at lave/skabe et produkt og har ikke de store omkostninger i skabelsen af sin ydelse, så hvorfor betinger man sig ikke, at ydelsen leveres forud for betaling?
Jeg tror han anvender underleveranører. Han påstår sågar at han har tabt penge på vores aftale. 

Er det så åbenlyst, hvem det er? For jeg har ikke lige gættet det hehe

Anyway så hæfter han, også selvom det er hos underleverandører, da aftalen er indgået med ham...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

PashminaWear:

Flemming:
Der er en ting, som jeg ikke helt forstår. Hvorfor skal der ske forudbetaling for en ydelse, som ingen omkostninger har at producere? Manden bruger jo ikke en masse penge på at lave/skabe et produkt og har ikke de store omkostninger i skabelsen af sin ydelse, så hvorfor betinger man sig ikke, at ydelsen leveres forud for betaling?
Jeg tror han anvender underleveranører. Han påstår sågar at han har tabt penge på vores aftale. 

Er det så åbenlyst, hvem det er? For jeg har ikke lige gættet det hehe

Anyway så hæfter han, også selvom det er hos underleverandører, da aftalen er indgået med ham...

Jeg aner ikke hvem det er - og det vedrører kun sagens parter. Jeg siger bare, at man ikke skal betale forud for tjenesteydelser, heller ikke selv om de skal leveres af underleverandører. Tjenesteydelser er som løn og må afregnes, når der er leveret efter aftale.

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)