Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foto + redigering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der kender en fotograf der kan taget et billede som dette banner på denne side:https://www.harrys.com/en/gb

Det skal gerne være én som kan redigere det på samme måde med skygger osv osv.?

Jeg aner ikke hvad det kræver at programmer eller generel kunne, så det bedste må være at få en prof. til at hjælpe Mig/os.

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Dec 17
Indlæg ialt: 34
Fra  LuBlu Media Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Med produkter i den størrelse kan du komme langt med en limpistol og lidt ståltråd. På den måde kan du få taget produkterne fra nogle anderledes vinkler. Derefter er det blot at klippe produkterne ud og sætte skygger på.

Freelance digital designer - tryk - web - illustration - billedbehandling

http://lublu.dk

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tager billeder, mens de "læner" sig op af et glas eller andet, så skal de fritlægges efterfølgende og skyggen lægges på bagefter.

Hvis du selv tager billederne, kan du få dem fritlagt i asien, samt få lavet denne compositing.

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke selv tage billeder, men fremgangsmåde er rimelig simpel.

Du skal nok finde en som har et kamera som kan tage gode billeder. 

Billede skal tages med en baggrund som ikke har nogle af de farver som bruges i objektet. (Normalt gørn eller lign.)

Brug Photoshop:

Klip baggrund ud fra billede og gem billede som png.

Overfør billede til Illustator og kopi elementet og ændre farve og størrelse på det. Gem det igen som png.

Vil gerne prøve at hjælpe dig med redigeringen, hvis du kan fremskaffe et billede

 

Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har du mulighed for at kontakte mig på min mail?

For min partner og Jeg kunne godt bruge din hjælpe til at redigere billederne, så de ser ud på den side jeg har linket til?

Du kan skrive til mig på karstenglund@gmail.com

Hilsen Karsteh

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 15
Fra  Brugt-it Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Når du finder en freelancer til at hjælpe dig med opgaven, og du viser eksemplet fra harrys.com, så vil jeg råde dig til at gøre opmærksom på, at skyggerne skal vende samme vej, hvis der er tale om flere produkter. Det gør det mere naturligt. (læg mærke til, at skyggen fra spraydåsen ikke falder i samme retning som de øvrige produkter).

Det er en lille detalje. Men designmæssigt betyder det noget. 

mvh Jakob

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)