Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

super ide

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Oct 18
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er satme sjovt, og en sandt problem!
Hvis løsningen er billig, og som tidligere nævnt ikke gør langsommere at producere en hotdog, så kan det sikkert godt blive til noget.

God vind!
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skriver det tager 1 minut at lave din dims? Men er det 1 minut ved hver hotdog, det er jo tid man ikke bruger hvis man har tuber med dressing.

Men svært st vurdere når man ikke ved hvordan din dims fungere.

Håber da du for held med din dims.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

forstår nok ikke problemet. Et fransk hotdog brød er lavet (hvis ikke der er fejl) så det lige passer til tykkelsen og længden af pølsen) Når det fyldes med dressing - så kan det ikke slippe ud i bunden hvor det er lukket men dressing mases op langs pølsen - det er derfor der er dressing helt i toppen også

OM det så lykkes vildt godt altid - om pølse og brød passer optimalt eller pølsen er stegt og skrumpet ind er nok en sag - men med mindre man bider i pølsen, så man trække den op og skaber tomrum - så er det altså så rimeligt fordelt, at jeg tvivler lidt på ret mange vil bruge meget mere tid på den fordeling. Meget værre med en hotdog med det hele hvor det meste ender på jorden ved side af pølsemor :) 

Hvordan skal fransk hotdog ide lokker kunder til?? Stort skilt HEJ HER LIGGER DRESSING IKKE I POSEN MEN ER SPIST UDEN SNAVS NÅR DU ER FÆRDIG 
Tror nok ikke meget på den i lyset af problemets størrelse faktisk desværre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Oct 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
det virker efter henigten gør så alt fyldet ikke ligger i bunden af brødet ,den er billig og en genial ide som alle ville kunne komme på hvis de tænkte sig om.jeg har flere ting som jeg ved kan bruges og som er irreterende i hver dagene bla en bradepande som nemt kan rengøres en maskine som kan fjerne plastik fra kabler uden nogen form for forurening så plastikken kan genbruges,den har vi lavet og den fungere 100 procent og som sagt er det mindst lige så hurtigt som den gamle måde
Tilmeldt 11. Oct 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg ved som erfaren hotdogspiser at alt fyldet i 85 procen af alle de franske hotdog jeg har spist der ligger fyldet i bunden samtidig med det så er det tit på en tankstation man lige snupper en og så ud i bilen og blive fedet ind i div dressinger,jeg bruger som regel den pose jeg får den i til at klemme alt det overskyende indhold ud så det ikke er en kradsser når jeg når til enden og jeg har hørt mange sige ikke for meget så det ligger i bunden og jo det er et problem i hvertfald for mig og rigtigt mange andre
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)