Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fakturagodkendelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 18
Indlæg ialt: 1
Fra  Entreprenør TJ-T ApS Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er et mindre entreprenør firma, som mangler et fakturagodkendelse program, er der nogle der kan anbefale et? De skal komme til 1-2 godkendelser inden de bliver sendt videre til vores regnskabsprogram?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan mailprogrammet ikke klare det? Altså, at fakturaen bliver mailet til "godkender 1", som så håndterer den osv. Jeg designer gerne en intern procedure til det; jeg synes, at det er i overkanten at have et program til det. Måske kan det i forvejen håndteres af et regnskabsprogram (se liste her: www.regnskabsguiden.dk)?

Fra Esbjerg V
Tilmeldt 9. Jan 19
Indlæg ialt: 19
Fra  Apino ApS Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej TJT,

Der er rigtig mange forskellige godkendelsesprogrammer som faktisk er ret økonomiske, men det afhænger lidt af sammensætningen af de behov som i har.

F.eks. skal programmet være indbygget med jeres regnskabsprogram vil det koste mere end hvis det blot er en "standalone" version.

Nogle tager sig betalt pr. bilag og andre for en licens.

Der er f.eks. faktura-boks eller Ibistic som er integrerbar med e-conomic.

Smid mig en besked, så skal vi se om vi kan finde den rigtige at anbefale jer, såfremt i ønsker assistance til installation og opsætning så taler vi om dette.

Vh

Glenn - Apino.
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er lidt nysgerrig her - jeg har selv været involveret i en række fakturagodkendelses projekter, men det har været store organisationer, og de har som sådan nogle ofte er, været forholdsvist kostbare.

Hvad er jeres behov? er det altid de samme der skal godkende, eller afhænger det af leverandør/kontering af fakturaen? er der et regelsæt for hvad der kræver 1 godkendelse, og hvad der kræver 2 godkendelser - f.eks fakturaer over 10.000 skal godkendes af to osv?

De løsninger jeg har arbejdet med er som sagt high-end løsninger op mod et bagved liggende SAP system, det tænker jeg ikke er relevant her. Men jeg kan dog komme i tanke om 2 firmaer der "måske" kunne have noget i kunne bruge:

  • Basware
  • Readsoft
  • Faktura-Boks

//Morten

Fra Rødekro
Tilmeldt 23. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Fra  e-inkasso Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
hej
Med dit behov ville jeg kigge på bilagscan.

MVH
Henrik
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)