Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af web-site

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Amino'er!

Så har vi været igennem en grafisk process med vores web-shop, og ønsker nu at få noget feedback på sitet.

www.shop-diving2000.dk

Venlig hilsen

Jan Olsen

Jan Laurenborg Olsen

Diving 2000 A/S

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 19:47

jeg er vild med dine orange små "piktogrammer"... de siger seriøst bare alt...

lad være med at lade folk kunne klikke på dine billeder for et større billede og så kan det ikke lade sig gøre alligevel... 

måske der lige kommer lidt for mange links i venstre menu... op til 7 - 8 stykker, så kan folk ikke overskue mere... 

ellers en ok fin webshop, men den tangerer lidt til at være lidt gammeldags, men de orange piktogrammer holder den lige over vandet ;-) 

Fra Odense
Tilmeldt 31. Dec 07
Skrevet kl. 20:46

Super, tak for din tid

Jan

Jan Laurenborg Olsen

Diving 2000 A/S

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:06

Den sorte baggrund er malplaceret synes jeg - den gør sitet lidt dystert og mørkt.

Font valg til topmenu holder ikke - er næsten ulæseligt.

Alle dine produktbilleder har hvid baggrund og alligevel har du valgt en webshop med blå baggrund? Det er ulogisk og ødelægger meget - Du burde få billeder der var fritskrabet fra baggrund eller hvor det hvide var en del af en måde at præsentere produktet på - eller den helt simple: du burde have haft hvid baggrund på dit indhold.

Din søgemaskinevenlighed kunne være meget bedre - dine produkter er overcrowded i ikke relevante keywords og billeder af produkter skaffer ikke kunderne via søgemaskinerne - det gør teksten der beskriver produktet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42

Og lidt konstruktiv kritik herfra ;)

Det første der slår mig, er et grundlæggende fint og rammende design.
Med en oplevelse af at være under vandet, gør det turen forbi mere anderledes - super fin idé.

Logoet skal jeg koncentrerer mig noget for at aflæse. At det var "svømme-fødder" kunne jeg på ingenmåde se ved første øjekast.
Dernæst er kvaliteten af logoet ringe, her tænker jeg på opløsningen og komprimerings-misdannelser. (det kan gå, men den samme krystalklare overflade som de gul/orange ikoner har det ikke).

Den øverste linie, den med søgefelt og meget andet.. måske for meget. Lidt mast, og fangende for øjet (på den knap så gode måde).

Vi bliver lige ved den linie lidt endnu. For hvis man bruger Firefox (mac versionen) til at browse nettet, så er der et problem (en fejl) på din side.
Dette sker faktisk fordi den læser koden mere rigtigt end fx. Internet Explorer.
For mig (i firefox) roder søgefeltet altså rundt ude til venstre.. (se billede klik her).
I Safari klare den sig dog udemærket.

Linien "falder ud" af designet når det vises korrekt - din menu er rykket et lille stykke ud fra kanten. Og hvis du trækker en linie som på billedet klik her.
Måske noget på billedet ikke ser sådan ud på din PC med Internet Explorer.. men prøv engang at tjek statestikkerne for browser brug.

Jeg har listet ekstra bemærkninger på sidst nævnte billede..

Billederne har hvid baggrund.. skift måske dine produkt-felter, som er lyseblå, til hvid istedet. Det giver en fornemmelse af plads, og er ikke så "tungt" som helheden af det blå.

Nederst på siden, har du en opremse af hvilke kredit-kort, der kan benyttes (rigtig godt), men..
sæt dem op i rækker af "4 og 2" eller "3 og 3". Det er mere overskueligt, og du får dem længere fra kant.

Ovenover dankort-skiltene står der: "Alle priser er incl. moms". Hvorfor er det skrevet med sort, som det eneste på siden..

Der er nok noget, som jeg ikke har bemærket.

Og tag ikke det her som en døds-erklæring, hellere en opmuntring til at få et perfekt resultat.
Håber det kan bruges.

Sig endelig til hvis du har spørgsmål, eller hvis du har lavet ændringer, som skal tjekkes :)

Fra Odense
Tilmeldt 31. Dec 07
Skrevet kl. 12:34

Tak til jer alle for den Konstruktiv kritik af vores site.

Jan

Jan Laurenborg Olsen

Diving 2000 A/S

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)