Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af vaskehal

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.
Jeg har overvejet at starte min egen selvstændige vaskehal der kan tage kampen op mod de traditionelle tankstationer vaskehaller.

Jeg har fundet en ny maskine, der kan vaske uden at rør bilen, hvor den så at sige kan vaske hele bilen med en form for højtryksrens.

Maskinen koster ca 30.000 $,
Og jeg tænker lidt at der vil være et okay markede for da jeg ikke vil kræve store beløber pr vask og folk vil kunne undgå at deres biler bliver ridset af børsterne i de traditionelle vaskehaller.

Jeg har overhovedet ikke noget erfaring med at State noget virksomhed op eller være selvstændig eller noget, jeg studere faktisk..
så jeg vil egentlig bare gerne høre hvad i synes om det, og hvad jeg evt skal have med i mine overvejelser..

Jeg ved selvfølgelig at maskinen også vil skulle bruge en bygning/hal, men så langt er jeg ikke kommet endnu, jeg har kun haft kontaktet virksomheden som producere de her nye maskiner, og de vil være klar til at levere og montør for 30.000 dollers, med 3 års garanti...

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 34
Fra  BalderClothes.com HeimdallNordic.com Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver det ikke en hånd kamp mod fx WashWorld - De slår jo priserne alle steder - Kampen er i hvert fald blevet hård.

Tilmeldt 3. Oct 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kender godt washworld, men jeg tænker at jeg vil tilbyde et andet produkt dog inden for samme markede.. de har jo stadig de traditionelle vaskehaller med børsterne..
her vil jeg give et lille hint til hvad jeg tænker på: tjek leisuwash. Det er noget ligende ..

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 34
Fra  BalderClothes.com HeimdallNordic.com Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vildt nok - Ja, det er satme smart.

Uden tvivl det vil være noget der kan give de andre konkurrence - Såfremt de kan rengøre en bil uden børster til tilfredsstillende niveau. Selv med en højtryksrenser kan det være besværligt uden at børste bilen manuelt.

Tilmeldt 3. Oct 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du ret i Marc :).

Jeg er dog stadig i tænke fasen, selvom jeg har fået prisen på sådan en maskine.
Den tætteste ligger i Serbien, og jeg har sådan lidt tænk at tage et smut forbi her i juleferien med en meget meget beskidt bil og lige afprøve det lidt.

Men jeg tænker at hvis det virkelig gør bilen rent uden børster, så vil man pludselig have et helt kundesegment der før i tiden som jeg også selv har oplevet, så kommet ud med nogle bløde ridser fra vaskehallerne.
Her vil luksusbilerne med også helt almindelig biler komme til med et ønske om ingen ridser, men om det overhovedet gør bilen helt ren, er svær at sige, da de videoer leisuwash har lagt ud er af biler der faktisk allerede er rene..
Og jeg tænker også præcis med et abonnement , hvor vi også skal være konkurrence dygtige.
Det er ikke noget man bliver millionær af, men det vil passe sig selv som et solcenter, det eneste er selvfølgelig rengøring og holde den kørende..

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Leisuwash ser spændende ud, men jeg skal lige påpege at WashWorld faktisk ikke anvender børster men bløde lameller.

Jeg har selv en ny Mercedes jeg går op i rent lakmæssigt, og nu har den fået et hav af deres Premium vaske og der er absolut intet at spotte i lakken, den holder indenfor godt med lys på, og når jeg tager en god lyskilde og tjekker lakken så er der slet intet at spotte af ridser, så tror ikke det helt er tilfældet mere med vaskeridser.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 34
Fra  BalderClothes.com HeimdallNordic.com Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Men helt uden lameller vil altid være at foretrække.

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i Serbien så du kan lige sige til når det nærmer sig, hvis du skal bruge en hånd hernede:)
Gratis selvfølgelig:)

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc D.:

Men helt uden lameller vil altid være at foretrække.

Naturligvis, man skal bare passe på man ikke skaber et problem der ikke findes og kaster en formue efter sådan et projekt, for WashWorld har fat i den lange ende med priser ned til 69 kr./md. for fri afbenyttelse 35 steder i landet indtil videre, hvor det spiller ret lækkert med nummerpladescannere hvor man bare smider bilen ind.

Så konceptet skal naturligvis beviseligt gøre en markant forskel for ens lak hvis det skal byde på noget nyt.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes der sagtens vil kunne være et markede for dit produkt, hvis du selvfølgelig tager nummerpladescanner med som wash World bruger.. kender du nogle it folk der kan hjælpe med en nummerplade genkender..
Ellers så vil det jo være et fint projekt hvor der selvfølgelig som du siger kun skal være selvbetjening. Jeg er for konkurrence på alle områder, for tiden har vi jo kun tankstationerne og ja wash World, men wash World er ikke i alle byer, du vil sagtens kunne få et godt markede oppe at køre her på Sjælland, nærmere København, hvor jeg ikke synes der er noget alternativt til billige penge..
men det er et fint koncept, jeg vil hellere smide et par kr ekstra også være sikker på at det slet ikke ridser min bil, end at tage de traditionelle der ridser, og ja, selv ved brug af wash World kan man få ridser, det har min kammerat faktisk lige opdaget..
men klø på og find mere ud af det, jeg kunne måske godt tænke mig at skyde lidt penge med ind over hvis du har lyst, men jeg vil gerne se en forretningsplan først.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)