|
Jeg er bestyrelsesmedlem i en forening der beskæftiger sig med børn, unge og barnlige sjæle der har interesse inden for teknik, fart og spænding. Vi har i 4 år kørt med fjernestyret biler 1-2 gange om ugen men vores normale lokaler er desværre blevet solgt til anden side og vi søger derfor nye. Klubben er en vel etableret klub med 70 medlemmer der kommer fra hele nordjylland og som råder over 5 baner i forskellige størrelser og udformning. Vi havde før omkring 1000m2 indendøre og ca 1000m2 udendørs arealer som vi var heldige at få til en spotpris. Jeg er naturligvis klar over at det er meget at forlange og vi er såmen også glade med en brøkdel af det areal. Vi søger i første omgang et mindre lokale på omkring 100m2 (minimum 75m2) hvor vi kan have den mindste af vores baner så klubben kan leve videre. Det ideelle for os vil være en kælder, lagerbygning eller lignede med lidt højt til loftet (ca. 3m) der står tomt. Hvis i har større lokaler er vi også interesseret men det hele kommer an på prisen. Vi har ikke de store krav men ser gerne at der er mulighed for toilet, vand og strøm. Hvis du kan se ideen i at styrke aktiviteter for børn og unge i Aalborg og at der samtidig er nogle fornuftige mennesker der ser efter dine tomme lokaler så kontakt mig gerne på tlf 28293978. Mvh. Rene Jespersen |
Billige Foreningslokaler i Aalborg søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem