Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navne branding

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg vil gå direkte til spørgsmålet.
Jeg har en webshop med et navn A.
Jeg vil importerer en vare og brande det med et navn BA
Jeg vil importerer en helt anden varer, men stadig i samme overordnede branche, og kalder varen navnet BB.

Er det den rigtige måde at gøre det på?
Jeg kunne jo også brande mine produkter under 2 vidt forskellige navne... Nogle erfaringer med at have et webshop, og også brande produkter? Hvad har du gjort?

På forhånd tak.

Mvh.
Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 18:08

Nu læste jeg selv eksemplet med navngivning ovenfor, og forstår det faktisk ikke selv. Stick out tongue

Prøver at forklare mig lidt bedre:
Eksemplet med vidt forskellige navne.
Jeg har en webshop med navnet 'shopamok'.
Jeg vil importerer en vare og brande det med navnet 'sona'
Jeg vil importerer en helt anden varer, men stadig i samme overordnede branche, og kalder varen navnet 'klone'.

Eksemplet med ens produkt navne, men forskellig webshop navn:
Jeg har en webshop med navnet 'shopamok'.
Jeg vil importerer en vare og brande det med navnet 'sona udstødning'
Jeg vil importerer en helt anden varer, men stadig i samme overordnede branche, og kalder varen navnet 'sona højtaler'.

Hvad har du gjort? Smile

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:20

Søger du nogen, der kan hjælpe dig med branding processen eller søger du nogen som siger "A er bedre end B" ? Jeg ved ikke helt hvad du søger, det er lidt uklart :)

Hvis det dog er en professionel branding process af dine produkter, hjælper jeg meget gerne til :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 16:42

NicosiaLonghi.com:

Søger du nogen, der kan hjælpe dig med branding processen eller søger du nogen som siger "A er bedre end B" ? Jeg ved ikke helt hvad du søger, det er lidt uklart :)

Hvis det dog er en professionel branding process af dine produkter, hjælper jeg meget gerne til :)

Halløj! - Der var vist en der har svaret... Yes

Ja, ved godt det blev et lidt uklart indlæg. Super Angry

Jeg har fundet frem til at det, jeg søger, er råd og erfaringer gjort i den virkelige verden i forhold til at BRANDE et nyt PRODUKT?

Kom frisk?! Cool

Nicosia: Hvad havde du eventuelt forestilt dig, du kunne hjælpe med?

Mvh.
Anders Pedersen

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 16:45

Studenten:

NicosiaLonghi.com:

Jeg har fundet frem til at det, jeg søger, er råd og erfaringer gjort i den virkelige verden i forhold til at BRANDE et nyt PRODUKT?

Når jeg skriver "BRANDE et nyt PRODUKT", så menes der altså bare et nyt mærke/brand indenfor et alderede eksisterende marked.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)