Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

min ide...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har fået en ide, men jeg ved ikke rigtig om den holder.

Jeg er en stor pige! Jeg er gravid! og jeg kan ikke være i mit tøj!

Derfor har jeg tænkt på om jeg kunne starte en internet baseret virksomhed der sælger vente og ammetøj i de store størrelser. Altså 48-60 eller deromkring.

Jeg har kigget mig om på nettet og har fundet to steder de har disse størrelser, men det er sindsygt dyrt.

Jeg har bare bare endnu ikke fundet ud af om jeg selv skal få noget tøj produceret eller om jeg skal sælge de mærker der allerede findes på markedet.

holder det vand??

mvh

Bente

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27

Hej Bente

Det er da en meget god ide, jeg har selv en kæreste som er gravid og har brug lidt mere praktisk tøj, men hun undrer sig over at der er så meget børnetøj men næsten ikke noget ventetøj. Hun er tidligere tøjdesigner fra bla. Bestseller og IC Compagnies og jeg kan hilse at sige at det med egen produktion af tøj ikke kan anbefales da er simpelt en ikke er penge i små produktioner. Håber det kan bruge som et råd herfra Smile

Fra kbh s
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:26

Hej Bente.

Jeg synes at det er en enormt god ide, nu er det godt nok 5 år siden at jeg var gravid, men husker da tydeligt problemet med at finde noget ventetøj. Det var enten enormt dyrt eller også enormt kedeligt, så tror at det ville være en god ide.

Det kan godt være at du skal starte ud med at få tøjet fra andre virksomheder, indtil din virksomhed er belevet større, derefter kan du jo eventuelt få lavet din egen kollektion og få den produceret i Kina (el. lign.) da det er en hel del billigere.

Mvh

ksl.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:04
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)