Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

central kontra decentral websites

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 868
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sidder idag med en opgave hvor en leverandør med flere forskellige brands har en central webside. Som sådan er der ikke noget man som person kan købe pt. på samlesiden, men på sigt vil der blive lavet en webshop med produkter.

Se ting leverandøren udbyder er af meget forskellig karakter, og har som sådan ikke det store med hinanden at gøre, så umiddelbart virker det en smule tåbeligt at have alle disse services på en side, da kunderne bar bliver forvirret og de mange ting.

Derfor ønsker jeg at decentraliserer de enkelte services og skabe enkelte websider for hver service som så også kan linke på kryds og tværs af hinanden med hver deres egne SoMe profil.

Der er tale om 5 til 7 sider med hver sit eget udtryk og univers.
Platformene skal være af en karakter hvor der ikke skal en IT mand på hver gang der skal lave en lille bitte ting.
Det skal være muligt for flere redaktører at tilgå siden og lave indlæg.
Det skal være muligt at kunne lave SoMe news feed, så f.eks. Facebook opslag kommer på websiden ved opslag fra Facebook.
Det skal være muligt at smide en webshop på siden på sigt, evt. bare via et URL link (Bliver nok en Dandomain shop)

Nogen med ideer til platforme, eller andet input som kan få mig på det rigtige spor, eller har en eller anden en super smart ide som bare lige passer inde i mine ønsker?

Forventer et budget på mellem 20.00 til 60.000 pr. side da de enkelte services er forskellige i udtryk og omfang.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)