Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personlig CV og blog - nogen kommentar?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt at gå i gang med at brande mig selv. Fik ideen forleden da jeg var til foredrag med Ib Potter i NuPark i Holstebro.

https://kimdominoevers.dk/

For meget?

Hvad synes I?

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes egentlig siden er meget god.

Den er lige tid, let at overskue og så får man alt relevant info.

Dog har jeg aldrig helt forstået ideen med at sætte færdigheder op som procenter af efter hvor god man er.
For mig virker det både som om man undersælger sig selv, da man ikke vil skrive 100%, men tallene virker altid meget tilfældige og egentlig ligegyldige.
Jeg ville hellere have set færdighederne opstillet som du gør med erfaringer ovenover, dog hvor du skriver lidt om, enten din arbejdsproces, hvad du har lavet indenfor dette område, eller bare beskriver hvad det går ud på.
Som kunde vil jeg være skide ligeglad med om du er 87% eller 80% god til webdesign, det er det du har lavet som skal bevise om du er god.
Jeg kunne jo gå ind og lave et CV hvor jeg skriver at jeg er 90% god til webdesign, og så ligner det jeg er bedre end dig, uden noget kontekst egentlig.

Håber ikke det blev for meget et rant, men noget du kan bruge :)

Fortsat god aften

Rasmus Pagter Grafik
Check min Portfolio - Mail: rasmuspagtergrafik@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

Tak for svaret - hvis jeg ikke ville have kritik, ville jeg heller ikke have spurgt. Taget til efterretning.

Tilmeldt 6. Aug 18
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan rigtigt godt lide siden!

Må dog erklære mig enig med Rasmus; det her med at sætte færdigheder op i procenter, det er heller ikke min kop the. 

Skift den eventuelt ud med nogle kundeudtalelser? :-) Tror jeg vil fungere 2 x så godt!

Derudover; du kunne overveje at sætte logoer på de virksomheder, du har arbejdet med nederst. Det vil give siden en ekstra "dimension". 

Om ikke andet er det en fed fed side, den kan du godt være stolt af!

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Dec 17
Indlæg ialt: 34
Fra  LuBlu Media Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg har også lige taget et kig på din side. :-)

Umiddelbart er den fin. Men jeg savner billeder! Især nede ved dine projekter. Der bliver siden meget tekst tung.

Hvad med at rykke projekt delen længere op på siden? Den er, efter min mening, den mest interessante.

Der er også noget med rækkefølgen de forskellige ting kommer i. Hvis man ser din side som en historie der bliver fortalt (om dig) så bliver historien fortalt sådan her: Her er Kim -> Det siger folk om det jeg kan -> Mine erfaringer i tal -> Mine færdigheder i % -> Mit CV -> Se hvad jeg kan -> Kontakt mig -> Følg med i min blog.

Hvis du i stedet lister tingene på en måde så flowet bliver mere naturligt, så bliver det noget i den her stil: Her er Kim -> Se hvad jeg kan -> Det siger folk om det jeg kan -> Mine færdigheder i % -> Mit CV -> Mine erfaringer i tal -> Følg med i min blog -> Kontakt mig

Du kan overveje at bruge endnu en farve i dit design for at lave mere afveksling.

Håber du kan bruge noget af ovenstående :-)

Freelance digital designer - tryk - web - illustration - billedbehandling

http://lublu.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marlene

Du er skarp! 1000 tak for dine input.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Super god og flot side der viser hvem du er og hvad du kan.

Rigtig god som referencer til når du sender ansøgninger og folk Googler dit nav.

God vind og dejlig dag.

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rami

Tak for dine venlige ord.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)