Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for en sponsor til gaming

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er 15 år gammel og går i 9.klasse. Jeg dyrker motion og derudover spiller jeg fortnite på turneringsplan. Jeg har allerede vundet 6 turneringer og kan kun se at dette tal stiger i fremtiden. Jeg ved at konkurrencen er Hård men jeg mener selv at jeg har hvad der skal til da jeg præsterer godt hvergang. Jeg er begyndt at gå den seriøse vej inden for gaming men mangler derfor også penge for at få de sidste ting løst fx til at streame. Derfor har jeg brug for en sponsor som kan tilbyde mig nogle penge og de kan selvfølgelig også få noget tilbage fx linksyoutube videoer eller banners på videoer. Jeg glæder mig til et samarbejde hvis dette skulle være situationen. 

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej August,

Det er flot at du har vundet 6 turnering, men det siger ikke mennesker som er nødt til at google Fortnite så meget. Hvor mange spillere slog du ud i de 6 turneringer eller måske endnu bedre: hvor god er du i forhold til resten af Danmark? Er du i dag i top 3,5,10 eller 100 og hvad er dit mål?

Du beder om penge men det vil nok hjælpe dig hvis du sætter tal på.

Ligger der videoer online hvor man kan se dig spille?

Hvor mange og hvem (alder og land) kommer til at følge din kanal? - kan du linke til eksempler på kanaler hvor andre laver det samme som det du har tænkt dig. Vis gerne hvordan links og banner ser ud (placering + størrelse + forventet antal visninger).

Held og lykke med dit projekt!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sirene. først og fremmest tusind tak for dit hurtige svar det sætter jeg enorm stor pris på. jeg er ny her på Amino så hjælp fra en lidt mere erfarne er super dejligt så tusind tak igen.

Det har været meget forskelligt hvor mange jeg har slået ud men lad os bare sige jeg har ikke gået mig til sejren

Tallene er ikke helt sikre hvor jeg ligger i forhold til resten af Danmark, men jeg ligger omkring top 30 i min region og i top 150 i Danmark. Som sagt er dette et meget usikkert tal da man kan måle det på mange forskellige områder. Det kan være kills, score, wins og andre ting. Jeg ved fx at jeg er højere oppe når det kommet til antal spil og kills alt i alt. men fx wins ligger jeg lige en anelse over. mit mål er helt klart top 10 i min region og top 50 i Danmark.

Jeg kan ikke sætte et bestemt antal beløb som jeg søger. jeg vil hellere at vi kan indgå en aftale som giver begge parter noget positivt. Jeg taler ikke om en kæmpe løn fordi som sagt er dette ikke min fremtid endnu, men jeg skal også bruge nogle penge for at kunne satse fuldt ud på dette spil.

Jeg kan lave videoer på engelsk hvis publikummet skal blive bredt Her er link til en kæmpe kanal men som jeg gerne vil lave videoer som: https://www.youtube.com/user/TheRealNICKMERCS

Links er selvfølgelig til hvilken side du har lyst til. dette kan også være sociale medier. jeg tænker banneret har en størrelsen på 1:10 ud af videoen

Jeg har nogle filer fra mit gameplay hvis du skulle være interesseret.

fortsat god dag. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ligger højere i total antal spil og kills, og lavere i winrate og lignende, så viser det bare at du spiller mere end andre, men generelt performer dårligere end dem. - Det er ikke et godt tegn.

Der er fuld af Fortnite spillere i Danmark, som Bloch, Fickzi, Gram osv. osv. der ligger højere end du gør, men de har selv problemer med at skaffe sponsorer.

At vinde 6 turneringer uden at nævne beløber du har vundet og lignende, gør ikke det store.

Fickzi og Bloch havde gode placeringer to dage i streg til sommer skirmish, og de kan ikke engang finde en ordenlig organisation eller sponsors.

Og hvis du vil lave videoer som NickMercs, så glemmer du lige de hundredevis af timer, som det tager at redigerer og skabe en personlighed.

Du er ung, og virker vel til at have en drivkraft, så det handler i og for sig bare om hvorvidt at du ønsker at bruge din tid rigtigt. Hvis vi skal være ærlige, så finder du ikke en sponsor lige nu eller indenfor den nærmeste fremtid medmindre du opnår influencer status.

Begynd at lave YouTube, streame etc. det er bare noget man skal hoppe ud i.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at du går op i din hoppy og prøver at drage det til en indtægt.
Men forstår ikke helt. Du leder efter penge, så du kan komme videre og få løst de sidste ting som f.eks. at livestreame?
Er dette ikke noget man sagtens kan starte med uden kapital?

Jeg ville anbefale at du begynder at streame og lave youtube videoer på hoppy niveau og bare fortsætter med at kæmpe dig op blandt de bedste, så skal det nok blive til noget!
Jeg ville altså ikke anbefale at du allerede går ud og lede efter kapital, da det overhovedet ikke er nødvendigt for dig endnu, sådan som jeg forstår det i hvert fald

Rasmus Pagter Grafik
Check min Portfolio - Mail: rasmuspagtergrafik@gmail.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)