Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj producent søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen,

Vi er en nyopstartet virksomhed, som skal til at have produceret vores første kollektion af high – end womens wear. Vi har pt en webshop, hvor vi sælger bæredygtig mode – og livsstilsprodukter, derfor ønsker vi også at vores kollektion skal produceres i en bæredygtig facon. Størstedelen af vores styles skal produceres i recycled polyester og en enkelt style har en blondedetalje. Vores første kollektion består af seks styles i en eller flere farver. Vi håber meget på, at kunne holde os til en enhedsmængde på omkring 150 pr. style.

Vi søger derfor en produktion eller produktionsagent, som kan producere i en god kvalitet, bæredygtigt og i små enheder per style.

Vi håber, I kan hjælpe!

Venlig hilsen

Tanya Rømer & Janni Krogh
Tilmeldt 28. Feb 18
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. May 18
Indlæg ialt: 16
Fra  Colmer as Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janni Krogh, 

Jeg kan muligvis hjælpe med at koordinere produktion af mindre kollektioner , men alt afhænger af deres budget

Hvad ang. deres bæredygtige krav, skal alle tøj fremstilles med recycled polyester ? 100% polyester ? 

Dertil vores logistik (konkurrancedygtige service) kan også bistår med import og fortolding leveret til din adresse . 

Vores pålidelige netværk af forretningspartner er spredt i flere lander, fra Kina til Tyrkiet , derfor kan vi leder efter den fremstilling virksomhed som er i stand at gennemfører deres ordrer. 

Som sagt, vi er i stand at tage os af logistik ( henter forsendelser og have det leveret på deres adresse ) 

Jeg kan kontaktes per email ; info@colmeras.eu , på skype under navn grapazzetti , eller per telefon  20 708135 

Med venlig hilsen,
Gianni Rapazetti

Colmer as 

Tilmeldt 8. Nov 18
Indlæg ialt: 6
Fra  http://terrassebrædder.dk Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Følger lige med
Kunne være interessant nu hvor jeg skal have produceret reklametøj til min virksomhed
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)