Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udskydelse af møde i skifteretten

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Anjaclement:

Hejsa, jeg står i den situation at jeg er indkaldt til skifteretten vedr. tvangsopløsning af en af mine virksomheder. Sagen er så den at jeg er blevet inviteret på en ferie på netop den dato. Det er jo selvfølgelig lidt af et luksus problem, men nogen der ved om man kan ringe ind og få sådan et møde udskudt med en uges varsel uden at man nødvendigvis skal redegøre hvorfor?

På forhånd tak:)

Mvh Anja

Anja

Jeg ved ikke om du kan få udsættelse på grund af planlagt ferie, men du har mulighed for at give en anden person fuldmagt til at møde i dit sted.

En sådan fuldmagtshaver må så sættes ind i selskabets forhold således at vedkommende er i stand til at belyse selskabets forhold, herunder årsagen for at selskabet er havnet i en tvangsopløsning.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amadeo:
Det begynder at gå i forkert retning her på Amino.

Det kan godt ske du mener det. John har bukket det i neon. Jeg har bakket John op.

Amadeo:
Man kan ikke stille et spørgsmål, uden at blive udsat for "uddybende kommentarer", af folk som absolut skal opdrage andre, end sine børn.

Mine børn er opdraget til at tage ansvar, som jeg selv altid har taget. Man løber ikke fra sit ansvar.

Amadeo:
Der er mange som keder sig åbenbart, så brug dog tid til noget konstruktivt i dit eget liv!

Du kan åbenbart ikke lide, at vi er nogle der overholder regler og love, der udstukket i forbindelse med selskabsformerne?
Beklager, "kammerat", men sådan er jeg.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:

Det begynder at gå i forkert retning her på Amino.

Man kan ikke stille et spørgsmål, uden at blive udsat for "uddybende kommentarer", af folk som absolut skal opdrage andre, end sine børn.

Der er mange som keder sig åbenbart, så brug dog tid til noget konstruktivt i dit eget liv!

jeg er - nok ikke overraskende, ikke enig. Jeg tror faktisk, at det er vigtigt vi tør vise moral - ex gøre opmærksom på at de mange tvangslukninger koster samfundet penge - og så tilmed nu ser ud til at være en ikke uvæsentlig del af regering med flertal i ryggen vil lukke for nystiftelser af IVS
Det er meget godt at turde sige klart og ligeud, at det ikke er en god måde at komme ud af selskaber på - men i øvrigt - svarer jeg så faktisk som det første - om det med udsættelse eller telefon

"Det kan du godt" - så man skal naturligvis ikke blot "moralisere" men svare også

Jeg har intet mod de som IKKE nævner noget om moral i ting som jo lovmæssigt ER inden for stregen, men vil tillade mig selv at pege på, at tvangslukning er noget skidt - Hvis mange flere gjorde det, og tilmed mange flere rettede sig lidt efter reglerne, så kørte IVS måske gladeligt videre, og det vel have været at foretrække - ligesom mange samfundskroner kunne spares

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)