Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling over webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge Aminoer.

Kan det passe at man skal have en registreret virksomhed for at have en webshop?

Jeg ønsker at lave en webshop men det er på ingen måde tænkt som et fuldtidsjob eller en måde at tjene en masse penge på. Idéen er bare at sælge noget af mit gamle legetøj og andre ting jeg har flydende herhjemme.

Tak på forhånd.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer du en ny betalingsløsning til din webshop?

Få en hurtig og nem checkout løsning til at modtage betaling fra dine online kunder

  • Lad dine kunder betale med ét klik
  • Modtag alle populære betalingsmetoder
  • Let at integrere

Kontakt Nets for et tilbud

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Jul 18
Indlæg ialt: 7
Fra  Shopunika Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Aug 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

PatrickWill:

Shopunika:

Hej,

Pris for registrering af IVS, er på 1kr. https://erhvervsstyrelsen.dk/ivaerksaetterselskaber-ivs 

Det er meget nemt, du skal bare følge deres vejledning på siden Virk https://indberet.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Start_virksomhed 

God arbejdslyst

nej registrering koster 670 ikke fradragsberettigede kroner. Kapitalkravet er 1 krone mindst - og nej det er ikke så let, masser registrerer men glemmer en masse punkter der så er lovkrav, hvorfor bl.a. IVS nu formentlig afskaffes fra 1/1 - da de tvangslukkes alt for ofte OG har alt for mange fejl.

Læg dertil krav om lovpligtig arbejdsskadeforsikring for ejeren - koster let en tusindmand og krævet bankkonto - let 3000 kr - regnskabsprogram, årsrapport - selskabsselvangivelse - her for at sælge sit eget brugte legetøj. Himmel dog at oprette selskab for det

Trådstarter check disse 12 pkt af i alle fald, uanset du vil lege gør det selv eller få rådgivning inden http://johnhannover.blogspot.dk/2016/06/10-anvisninger-inden-du-stifter-ivs.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

PatrickWill:

Hej kloge Aminoer.

Kan det passe at man skal have en registreret virksomhed for at have en webshop?

Jeg ønsker at lave en webshop men det er på ingen måde tænkt som et fuldtidsjob eller en måde at tjene en masse penge på. Idéen er bare at sælge noget af mit gamle legetøj og andre ting jeg har flydende herhjemme.

Tak på forhånd.

Ikke et krav - er det dit eget personlige du skal sælge må du gøre det som CPR - men opretter du en webshop - vil skat nu nok formode det er handel der udløser skat, hvad det faktisk ikke gør, hvis det netop er dit eget personlige du har brugt. Jeg ville ikke oprette noget men sælge via den blå avis og andet
Opretter du en webshop - så vil du nok skulle have CVR for at kunne få en betalingsløsning - som kræves af alle løsninger jeg kender, inkl mobilepay hvis det er erhvervsmæssigt, og det vil de, nok helt som skat, se en webshop som - 

Til dit eget - og kan du sælger uden en betalingsløsning som salg af eget indbo - må du i princip godt lave noget der ligner en shop, men det kan sagtens give dig bøvl. Brug DBA o.l. med gode billeder

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Patrick

 

Selvom du vil skulle oprette en firma for at have en webshop, behøver det ikke betyde at du fx. skal ud og bruge en masse penge på det.

Du kan oprette en webshop gratis.

Du kan oprette firma gratis

Det er muligt at tage imod kreditkort i din webshop, uden at du behøver have 1 krone op af lommen.

Du kommer til at betale pr.  transaktion.

 

Du kan aldrig komme udenom formaliteter når du vil have en webshop op at stå.

vh. René

Weebio.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med dba.dk?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)